یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

گوشی آیفون ۸ همین چند روز پیش رسما در کشورهای مختلف عرضه شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی هم به بازار ایران رسید.

آیفون ۸

اولین چیزی که همه مشتاق دانستن آن هستند، قیمت دو گوشی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس است. از آنجایی که گوشی‌های جدید شرکت اپل طرفداران سرسختی دارند و همیشه افرادی پیدا می‌شوند که بخواهند برای این گوشی‌ها پول زیادی بدهند، در روزهای اول، قیمت این محصولات ارزان نیست و دو گوشی جدید اپل هم از این قاعده مستثنی نیستند.

با کمی جستجو و گردش در بازار و تماس با فروشگاه‌های مختلف با قیمت‌های مختلفی مواجه شدیم. اگر آن قیمت ۱۰ میلیون تومانی روز اول را نادیده بگیریم، اکنون آیفون ۸ مدل ۶۴ گیگابایتی در همه رنگ‌ها با قیمت ۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و آیفون ۸ پلاس مدل ۶۴ گیگابایتی هم در همه رنگ‌های با قیمت ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

البته این قیمت ثابتی نیست و گروهی از فروشندگان گران‌تر و گروهی دیگر ارزان‌تر این گوشی‌ها را می‌فروشند. همچنین این قیمت برای مدل‌هایی است که با پارت نامبر ZPA یا Hong Kong عرضه شده‌اند.

پارت نامبر هم همان شماره یا کدی است که نشان می‌دهد گوشی مورد نظر برای بازار کدام کشور ساخته شده است.

آیفون ۸ با قیمت ۶۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد و اگر دلار را هم با نرخ ۳۸۵۰ تومان حساب کنیم قیمت آیفون ۸ به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

نبود وارد کننده رسمی که بتواند در سریع‌تر زمان ممکن این گوشی‌ها را وارد کشور کند، یکی از دلایلی است که قیمت روز اول این گوشی‌ها را بالا می‌برد.

کد خبر 383147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha