همشهری آنلاین: مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمایشگاه کوچک قامتان بزرگ مرد در موزه شهدا و همزمان ٨٠٠ مدرسه در سراسر کشور خبر داد.

شهید

به گزارش بنیادشهید، اسکندر یارنسب در خصوص برگزاری نمایشگاه «کوچک قامتان بزرگ مرد» گفت: این نمایشگاه در جهت پاسداشت ٣٦ هزار شهید دانش آموز همزمان با بازگشایی مدارس در موزه شهدا برپا می‌شود.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه ١٨٠ اثر تصویری و گرافیکی با گزیده ای از وصیت‌نامه و زندگینامه ١٨٠ شهید دانش آموز از سراسر کشور از جمله شهیدان حسین فهمیده، بهنام محمدی، سهام خیام، پناهی، بالازاده، داورپناه، جرایه و طوقانی به نمایش درمی‌آید.

وی همچنین از برگزاری این نمایشگاه در 800 مدرسه سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: این مجموعه نمایشگاهی در قالب ٨٠٠ بسته نمایشگاهی تولید و جهت برگزاری در ٨٠٠ مدرسه در مهرماه به استان ها ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این مجموعه نمایشگاهی با هدف الگوسازی شهدای دانش آموز برپا می شود افزود: نسل جوان و نوجوان باید با این الگوهای حماسه، ایثار و فداکاری که با وجود کوچکی قامت، با ایمان و اعتماد به نقس در دوران انقلاب و دفاع مقدس برگ زرینی را در کتاب انقلاب و دفاع مقدس ورق زدند، بیشتر آشنا شوند.

وی اظهار داشت: جوانان و نسل جدید باید بدانند ایثارگران آگاهانه، هوشمندانه و شجاعانه، درس و مدرسه را رها کردند و در مدرسه عشق، تاریخ ساز شدند و عارفانه ره صدساله را یک شبه پیمودند.

کد خبر 382599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha