یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

دوستی در شبکه‌های اجتماعی عاقبت خوشی برای دختر ۱۹ساله نداشت و او را گرفتار دام سیاهی کرد که مردی میانسال پهن کرده بود.

متهم

تحقيقات در اين پرونده با شكايت زني آغاز شد كه مي‌گفت دخترش در دام شيطاني مردي فريبكار گرفتار شده است.او به مأموران گفت: دوم شهريور‌ماه دخترم براي گرفتن كارنامه‌اش از خانه خارج شد اما ديگر برنگشت. نگرانش شدم و وقتي ديدم تلفنش را جواب نمي‌دهد، به اداره پليس رفتم و گزارش ناپديدشدن او را اعلام كردم.

تحقيقات پليس آغاز شد تا اينكه پس از گذشت چند روز به ما اطلاع دادند كه دخترم در بيمارستان بستري است. پس از ترخيص دخترمان از بيمارستان و در تحقيقاتي كه در پليس آگاهي انجام شد، فهميديم كه او توسط شخصي كه خودش را شاهين معرفي كرده بود، مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.

با اظهارات اين زن، مأموران به تحقيق از دختر او پرداختند. او گفت: مدتي قبل از طريق يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با فردي كه خودش را شاهين 25ساله معرفي كرده بود، آشنا شدم. ارتباط ما حدود 2‌ماه به‌صورت اينترنتي ادامه داشت و در اين مدت او چندين عكس از خودش برايم ارسال كرد. او حتي به من پيشنهاد ازدواج داد تا اينكه روز دوم شهريور‌ماه براي گرفتن كارنامه‌ام از خانه خارج شدم. آن روز با شاهين قرار گذاشتم تا او را ملاقات كنم.

وي ادامه داد: در محل قرار درحالي‌كه منتظر شاهين بودم مردي حدودا 45ساله به سمت من آمد و مدعي شد كه از طرف شاهين آمده است. او از من خواست تا سوار ماشين پژوي او شوم تا مرا پيش شاهين ببرد. من هم اعتماد كردم و سوار ماشين او شدم. در بين راه راننده پژو به من ساندويچ تعارف كرد كه پس از خوردن آن بيهوش شدم. نمي‌دانم چه مدت بيهوش بودم و طي اين مدت چه اتفاقي رخ داد اما وقتي چشمانم را باز كردم، متوجه شدم كه داخل يك خانه هستم. همان مرد 45ساله داخل خانه بود و وقتي متوجه شدم كه مرا مورد آزار و اذيت قرار داده، با وي درگير شدم.

مي‌خواستم از آن خانه فرار كنم كه او مرا كتك زد و در خانه زنداني كرد. حتي مجبورم كرد تا كارهاي خانه‌اش را انجام دهم تا اينكه يك روز با خوردن يك ليوان آبميوه دوباره بيهوش شدم و وقتي به‌هوش آمدم متوجه شدم كه در بيمارستان بستري هستم. حدود يك هفته در كما بودم و در بيمارستان به من گفته شد كه مرا به‌صورت بيهوش داخل پارك پيدا كرده بودند.

با اظهارت دختر جوان مأموران موفق به شناسايي فردي به نام ناصر كه متولد سال 48 است، در خيابان كارگر شدند و 25شهريور‌ماه او را به دام انداختند. اين مرد كه به دروغ خود را شاهين و 25ساله معرفي كرده بود، پس از مواجهه حضوري با دختر 19ساله اقرار كرد كه در فضاي مجازي و با استفاده از تصاوير افراد ديگر خودش را شاهين و 25ساله جا زده و با اين ترفند، طعمه‌اش را فريب داده است.

سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران گفت: متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

کد خبر 382491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha