ماجرای سقوط مرگبار مردی به داخل چاهی در غرب تهران با شکایت خانواده قربانی وارد مرحله‌ای تازه شد. آنها مدعی هستند که او به قتل رسیده است.

چاه

تحقيقات در اين پرونده از عصر چهارشنبه گذشته شروع شد. آن روز مردي با سر و صورت زخمي خودش را به بازيكنان يكي از تيم‌هاي فوتبال كه سرگرم تمرين در يك ورزشگاه در غرب تهران بودند، رساند و گفت كه او و دوستش به نام مسعود داخل چاهي همان حوالي سقوط كرده بودند. با گزارش ماجرا به آتش‌نشاني، جسد بي‌جان مسعود از داخل چاه بيرون كشيده شد. مرد زخمي مدعي بود كه او و دوستش از 2 يا 3روز پيش به داخل چاه سقوط كرده بودند و وي در همه اين مدت تلاش كرده خودش را بيرون بكشد و در نهايت نيز موفق شده اما نتوانسته دوستش را نجات دهد.

با گزارش ماجرا به قاضي جنايي تحقيقات در اين پرونده آغاز شد. مرد مصدوم در توضيح ماجرا گفت: من و مسعود سوار وانت او بوديم كه در بين راه توقف كرد و براي رفتن به دستشويي از ماشين خارج شد اما ناگهان غيبش زد. پس از آن به‌دنبالش رفتم كه ناگهان درون چاه سقوط كردم و آنجا بود كه متوجه شدم مسعود هم داخل چاه سقوط كرده است.

هر چند مرد مصدوم مدعي است كه آنها دچار حادثه‌ شده‌اند اما روز گذشته خانواده متوفي (پدر و همسر وي) با مراجعه به اداره پليس علاوه بر شكايت از مرد مجروح به اتهام قتل عمد، از شهرداري هم به‌خاطر اينكه چاه حفاظ نداشته شكايت كردند. همسر وي به مأموران گفت: شوهرم با دوستش كه هم‌اكنون مجروح شده و ادعا كرده با شوهرم داخل چاه گرفتار شده اختلافات زيادي داشت. بيشتر اختلافات آنها بر سر مسائل مالي بود. همسر من در كار پخش مواد غذايي است و روزحادثه براي گرفتن طلب از مشتريانش سوار بر خودروي وانت خود شده و از خانه بيرون رفت اما ديگر برنگشت و تلفنش را هم جواب نداد.

همان روز به همراه پدرشوهرم به سراغ دوستان، آشنايان و مشتريان شوهرم رفتيم كه آنها گفتند روز حادثه دوست شوهرم هم همراهش بوده و او تمام طلب‌هاي همسرم را گرفته است. من از او شكايت دارم و احتمال مي‌دهم كه وي بلايي سر همسرم آورده و صحنه‌سازي‌ كرده است.

بدين‌ترتيب قاضي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران دستور بررسي دوربين‌هاي مداربسته اطراف محل حادثه و همچنين تحقيق از شهرداري درخصوص اينكه آيا دريچه‌اي روي چاه 10متري بوده يا نه را صادر كرد. از سوي ديگر دوست متوفي در بيمارستان تحت مراقبت است تا پس از بهبودي از او تحقيقات انجام شود.

کد خبر 382489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha