دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره کل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: در حال حاضر تمام راه های اصلی کشور باز و تردد در آنها جریان دارد.

به‌گزارش این اداره کل، بارش برف و باران در محورهای ارتباطی کشور به ویژه در استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، گیلان، مازندران و تهران اعلام شده و به موجب این بارش ها سطح راه‌ها لغزنده اعلام شده است.

 همچنین عبور از مسیرهای کوهستانی و برفگیر مستلزم داشتن زنجیر چرخ است لذا به رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و برفگیر دارند، توصیه می‌شود وسیله نقلیه خود را به لوازم و تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

علاوه بر این، محور هراز حدفاصل رودهن تا شهرستان آمل به منظور تعریض و بهسازی مسیر در محدوده سه راهی بلده ازشنبه تا چهارشنبه هفته جاری و هفته آینده شب‌ها از ساعت ‪ ۱۹تا پنج صبح روز بعد در صورت مساعد بودن وضعیت جوی مسدود خواهد شد.

بنابر این گزارش، آخرین وضعیت راههای کشور از طریق تلفن‌های: 88925252-141 ‪  قابل دریافت است. سامانه اطلاع رسانی پیامک این مرکز نیز با شماره (3000141) به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی است

کد خبر 38208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز