زن افغان که با انگیزه سرقت النگوی طلا، فاطمه کوچولو، دختر پنج‌ساله فریمانی را به قتل رسانده بود مقابل چشمان کارآگاهان و پدر و مادر داغدار فاطمه صحنه جنایت را بازسازی کرد.

حوادث

اين جنايت عصر روز جمعه سوم شهريور‌ماه در شهرستان فريمان واقع در استان خراسان‌رضوي اتفاق افتاد. آن روز دختري پنج‌ساله به نام فاطمه در خانه پدربزرگش به طرز مشكوكي به قتل رسيد و بررسي‌ها نشان مي‌داد النگوي وي سرقت شده است. با آغاز تحقيقات از شهرستان تربت‌جام خبر رسيد مأموران زني افغان را به اتهام سرقت طلاهاي چند دختربچه دستگير كرده‌اند.

او در جريان تحقيقات به قتل فاطمه اعتراف كرد. اين زن 40ساله، ظهر ديروز به محل وقوع جنايت منتقل شد و صحنه جنايت را بازسازي كرد. ماموران يك عروسك به‌دست متهم دادند و او نشان داد كه چطور فاطمه كوچولو را به دستشويي كشانده و وي را به قتل رسانده است.

او گفت: پيش از اين دو مرتبه به محل حادثه رفته بودم و مي‌دانستم فاطمه گاهي از خانه خودشان به خانه پدربزرگش مي‌رود. آن روز ديدم در خانه پدربزرگش باز است و او به تنهايي در حياط است. من هم وارد حياط شدم و تا نزديك وانتي كه آنجا پارك بود رفتم و دختربچه را صدا كردم. همين كه او جلو آمد جلوي دهانش را گرفتم و او را داخل دستشويي كه گوشه حياط بود بردم. در آنجا گلويش را فشار دادم و وقتي بي‌حال شدم النگويش را سرقت و با خودروي همدستم كه مردي جوان است فرار كردم. پس از بازسازي صحنه جنايت متهم به بازداشتگاه منتقل شد و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 380974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha