یک‌ماه پس از دستگیری جوانی افغان که دختری ۱۶ ساله را در جوی آب خیابانی خلوت مورد آزار و اذیت قرار داده بود، تازه‌ترین یافته‌های پلیس حاکی از آن است که او دست‌کم ۲دختر دیگر را نیز قربانی نقشه شوم خود کرده است.

تحقيقات افسران پليس در اين‌باره از روز 15مرداد‌ماه امسال همزمان با شكايت دختري 16ساله آغاز شد. اين دختر نوجوان آن شب با چشمان گريان و لباس‌هاي پاره به خانه رفته و حادثه هولناكي را براي والدينش بازگو كرده بود. آنطور كه او مي‌گفت پس از آنكه از ايستگاه متروي شهيد باقري بيرون آمده بود جواني افغان او را تعقيب كرده و در جوي آب خياباني خلوت او را مورد آزار و اذيت قرار داده بود. او در توضيح آنچه اتفاق اتفاده بود به مأموران پليس گفت:

با مترو از خانه يكي از اقوامم برگشته بودم. همين كه از ايستگاه متروي شهيد باقري بيرون آمدم، كمي آن طرف‌تر ناگهان جواني كه افغان بود از پشت به من نزديك شد. آن موقع همه جا خلوت و تاريك بود. او با دستش جلوي دهانم را گرفت و من را داخل جوي آب كه آبي داخلش نبود انداخت. او لباس‌هايم را پاره كرد و من را مورد آزار و اذيت قرار داد.

  • جوان متجاوز در دام قانون

با ثبت اين شكايت تحقيقات براي يافتن جوان متجاوز آغاز شد. از سوي ديگر پدر دختر نوجوان نيز براي شناسايي متهم دست به‌كار شد. او يك روز وقتي در حوالي محل وقوع حادثه بود جوان موتورسواري را ديد كه مزاحم دختر جواني شده است. پدر شاكي جوان موتورسوار را تعقيب كرد و متوجه شد كه او كارگري ساختماني است و ممكن است همان جواني باشد كه دخترش را آزار داده است. به اين ترتيب او از مأموران كمك خواست و جوان مظنون دستگير شد. وقتي دختر نوجوان در برابر متهم قرار گرفت درحالي‌كه دست و پايش مي‌لرزيد گفت او همان جوان متجاوز است.

  • شناسايي قربانيان تازه

متهم كه ديگر دستش رو شده بود در همان بازجويي‌هاي اوليه به آزار و اذيت دختر نوجوان اعتراف كرد. در اين شرايط پرونده براي انجام تحقيقات مقدماتي روي ميز قاضي مجيد متين راسخ، رئيس شعبه 11دادگاه كيفري يك استان تهران قرار گرفت. متهم در نخستين جلسه تحقيقات جزئيات بيشتري از نقشه سياهش را بازگو كرد و اتهام تجاوز به عنف را پذيرفت. با وجود اين ممكن بود كه او زنان و دختران ديگري را نيز با اين شيوه به دام انداخته باشد. از اين‌رو تحقيقات در اين‌باره ادامه يافت.

چند روز از انتشار خبر اين حادثه هولناك در روزنامه‌ها مي‌گذشت كه 2دختر ديگر نيز به دادگاه كيفري رفتند و اعلام كردند در حادثه‌اي مشابه مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند. يكي از آنها گفت: حوالي ايستگاه متروي شهيد باقري بودم كه متهم از پشت سر به من نزديك شد و مرا داخل جوي آب انداخت و تهديدم كرد كه سر و صدا نكنم. او پارچه‌اي دور گلويم پيچيد و مي‌خواست خفه‌ام كند و بعد من را مورد آزار و اذيت قرار داد.

او هنگام رفتن گفت بايد در جوي آب بمانم و وقتي سوت زد مي‌توانم از جوي بيرون بيايم. من تاكنون از ترس آبرويم اين حادثه را براي هيچ‌كس بازگو نكرده بودم اما وقتي خبر دستگيري جوان متجاوز را در روزنامه‌ها خواندم تصميم گرفتم از او شكايت كنم.

دومين شاكي نيز در اظهاراتي مشابه آنچه اتفاق افتاده بود را بازگو كرد. حرف‌هاي 2دختر جوان در شرايطي بود كه ديروز گزارش پزشكي قانوني درخصوص نخستين شاكي به دادگاه رسيد. اين گزارش تجاوز به دختر 16ساله را تأييد مي‌كرد. در همين حال روز گذشته 2شاكي تازه پرونده نيز به پزشكي قانوني معرفي شدند.براساس اين گزارش متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات براي روشن شدن ابعاد ديگري از نقشه‌هاي سياه وي ادامه دارد.

کد خبر 380972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha