یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال موارد مطرح شده در نشست هیات مدیره را تشریح کرد و گفت: اعضا در این نشست دو بازی به شرط برد را به سرمربی تیم فرصت دادند.

منصوریان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زمانی پس از نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد موارد مطرح شده و تصمیماتی که اتخاذ شد گفت: در مورد کمیته فنی و اقتصادی باشگاه صحبت‌هایی را مطرح کردیم و تصمیماتی هم گرفتیم.

زمانی در مورد مهمترین تصمیم در این نشست گفت: هیات مدیره جمع بندی کرد که دو بازی به منصوریان فرصت داده شود. یک بازی در جام حذفی و یک بازی هم در لیگ برتر. آقای منصوریان باید هر دو بازی را ببرد.

وی در مورد اینکه شما مخالف حضور منصوریان هستید گفت: اینطور نیست. اعضای هیات مدیره با دو بازی فرصت به آقای منصوریان موافقت کردند و من هم به رای جمع احترام گذاشتم. حتما باید این دو بازی را ببرد در غیر این صورت به فکر گزینه‌های بعدی خواهیم بود.

حسن زمانی در واکنش به این مسئله که اگر استقلال یک بازی را ببرد و یک بازی را ببازد تکلیف چه می‌شود گفت: هیات مدیره به این نتیجه رسید که تیم باید در هر دو بازی برنده شود. نمی‌شود که یک بازی را ببرد و یک بازی را ببازد. باید هر دو بازی را ببرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد غیبت‌های محمدحسین قریب نیز گفت: ایشان باید به جلسه هیات مدیره می‌آمدند و صحبت‌هایشان را انجام می دادند. انتظار داشتیم که حداقل در نشست امروز حضور داشته باشند اما بازهم نیامدند. باید وزیر ورزش در این مورد تصمیم گیری کنند.

جواد قراب دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تغییر در اعضای کادر فنی یا تقویت آن وجود دارد گفت: چنین چیزی صحبت ندارد. آقای منصوریان به کادر فنی‌اش اعتقاد دارد و با یکدیگر ادامه خواهند داد و نیازی به تغییرات وجود ندارد.

وی در مورد غیبت قریب نیز گفت: شخصا با ایشان دوست هستم اما دلیلی اینکه وی در جلسات حضور نمی‌یابند را نمی‌دانم.

قراب در مورد شکایت بازیکنان خارجی از استقلال گفت: به دنبال این هستیم که این مشکلات را حل کنیم. 

کد خبر 380419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha