چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

پگاه شفتی: اپ‌ها یا همان اپلیکیشن‌ها، بخش بزرگی از دنیای فناوری را به‌خودشان اختصاص داده‌اند؛ دنیایی و بخشی که کاربران روز و شب در آن به‌سر می‌برند.

فصل تابستان فرصت مناسبي براي محبوب‌تر‌شدن بعضي از اين اپليکيشن‌هاست. در اين فصل معمولاً  کاربران بيشتر به سفر مي‌روند و احتمالاً بيشتر عکاسي و... مي‌کنند. به همين دليل نگاهي مي‌اندازيم به محبوب‌ترين اپليکيشن‌هاي تابستاني.

 

دوچرخه شماره ۸۹۰

  • اينستنت: دوربين پولارويد!

در تابستاني که بيش‌تر آن گذشته، کاربران از سراسر دنيا، به اپليکيشن، يا نرم‌افزارهاي مربوط به عکاسي توجه نشان داده‌اند. «اينستنت»، از پرفروش‌ترين نرم‌افزارهاي مربوط به عکاسي است که حدود 30 فيلتر براي شبيه‌کردن عکس به عکس‌هاي دوربين‌هاي پولارويد دارد.

هم‌چنين طراحي اين اپ شباهت زيادي به دوربين‌هاي خاطره‌انگيز سه دهه‌ي پيش دارد و کاربر مي‌تواند مستقيم عكس را روي شبکه‌هاي اجتماعي پست کند.

 

دوچرخه شماره ۸۹۰

  • آي‌پسورد!

دنياي ما پر از کلمات عبور است و اين‌روزها ما بيش از گذشته درگير رمز‌عبور حساب‌هاي مختلفمان هستيم. «آي‌پسورد» از پردانلودترين اپ‌هاست که مي‌تواند تمام پسوردهاي کاربر را ذخيره کند و آن را از دست هکرها و سوداگران اينترنتي در امان نگه دارد.

در مرحله‌ي بعد کاربر با استفاده از اين اپ مي‌تواند رمز را به طور خودکار در حساب‌هاي کاربري‌اش وارد كند. اين نرم‌افزار هم‌چنين مي‌تواند، آدرس، شماره‌ي تلفن يا اطلاعاتي درباره‌ي حساب‌هاي بانکي کاربر را در خود حفظ کند.

 

دوچرخه شماره ۸۹۰

  • آسمان تيره !

اين اپ «دارک اسکاي» يا آسمان تيره نام دارد و مخصوص پيش‌بيني آب و هوا است. کاربران بسياري از اين اپ استقبال کرده‌اند؛ چرا که قابليت اين را دارد كه از طريق جي‌پي‌اس، محل استقرار کاربر را شناسايي کند و دقيقه به دقيقه براي او پيامک‌هايي درباره‌ي تغييرات آب و هوايي بفرستد.

احتمالاً اين اپ، تابستان امسال به کاربران زيادي کمک کرده که به هرکجا مي‌روند، با خودشان چتر يا کرم ضدآفتاب ببرند!

 

دوچرخه شماره ۸۹۰

  • هيجان آموزش زبان!

يکي از بهترين روش‌ها براي يادگيري زبان آموزش همراه با هيجان و سرگرمي است. اما مگر مي‌شود با گوشي هوشمند، هم سرگرم شد و هم زبان ياد گرفت؟ کاربراني که از اپ «دولينگو»، استفاده مي‌کنند معتقدند که: بله، مي‌شود.

اين نرم‌افزار طوري طراحي شده كه کاربر بتواند بسيار سبک، نرم و تفريحي زبان جديدي ياد بگيرد و دست‌کم در طول تعطيلات بتواند يک زبان ناآشنا را در سطحي نه چندان پيشرفته ياد بگيرد.

اين اپ با روشي ساده و جذاب مي‌تواند نکات دستوري و معنايي يک زبان جديد را به کاربر بياموزد. زمان درس‌گرفتن بنابه وقت و نظر كاربر تعيين مي‌شود و مثلاً مي‌توان روزي  فقط پنج دقيقه به آن اختصاص داد. اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود كه به‌هيچ وجه حوصله‌ي کاربر از آموزش زبان سر نرود.

 

دوچرخه شماره ۸۹۰

  • فهرست خصوصي موسيقي!

نام اين اپ «اسپاتيفاي» است و مي‌تواند از موسيقي مورد علاقه‌ي كاربر فهرستي تهيه کند. اين اپ با آناليز چند موسيقي موردعلاقه‌ي کاربر مي‌تواند سليقه‌ي او را شناسايي کند و موسيقي‌هاي مناسب را به او پيشنهاد بدهد. اين نرم‌افزار مي‌تواندفهرستي مطابق با سليقه‌ي کاربر براي او بسازد.

کد خبر 380124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha