پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

ترجمه‌ی حمید هامون: اگر اهل باغبانی هستید و گل‌هایتان را دوست دارید، احتمالاً خیلی وقت‌ها از گلدان‌های ساده و بی‌رنگ و روی سفالی و پلاستیکی‌تان خسته شده‌اید و با خودتان فکر کرده‌اید کاش گلدان‌هایتان هم مثل گل‌هایتان رنگی‌رنگی و زیبا بودند.

دوچرخه شماره ۸۸۹

براي اين كار راه‌هاي مختلفي هست و مي‌توانيد با شيوه‌هاي گوناگوني گلدان‌ها را رنگ كنيد يا رويشان را با كاغذهاي رنگي تزيين كنيد. ولي ما در اين شماره مي‌خواهيم گلدان‌هايمان را مثل كاغذهاي ابروباد رنگ كنيم.

 

دوچرخه شماره ۸۸۹

1. سطح بيروني گلدان را خوب تميز كنيد و اگر لازم است آن را بشوييد. زير دستتان چند ورق روزنامه‌ي باطله پهن كنيد كه رنگ‌كاري‌ به خراب‌كاري ختم نشود!

گلدان را به صورت كله‌پا روي روزنامه بگذاريد. رنگ‌هاي آكريليك را دور تا دور گلدان به صورت لايه‌لايه بريزيد و بگذاريد رنگ‌ها اصطلاحاً شُره كنند.

 

دوچرخه شماره ۸۸۹

2. بهتر است در لايه‌هاي اوليه از رنگ‌هاي تيره استفاده كنيد و در لايه‌هاي بعدي از رنگ‌هاي روشن. ضمن اين‌كه اگر بعد از هرلايه اجازه بدهيد رنگ خشك شود و بعد لايه‌ي بعدي را شروع كنيد، نتيجه‌ي بهتري مي‌گيريد.

 

دوچرخه شماره ۸۸۹

3. خوبي اين شيوه اين است كه حتي اگر طراحي‌تان خوب نيست يا خيلي خوب نقاشي نمي‌كشيد هم، از پس اين گلدان برمي‌آييد. كافي است رنگ‌هاي مورد علاقه‌تان را انتخاب كنيد و بعد همه‌چيز را به‌دست جاذبه بسپاريد!

کد خبر 380100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha