همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از بازگشایی مرز کمکی در اربعین امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با بازگشایی مرز جدید در کنار مرزهای رسمی خودمان، شاهد تسهیل در تردد زائران باشیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با وزیر کشور عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که امروز با حضور وزیر محترم عراق برگزار شد در خصوص تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین به تصمیمات مشترک و خوبی رسیدیم.

وی با اشاره به عقد تفاهم نامه بین دو کشور در خصوص تسهیل تردد زائران اربعین حسینی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت جمهوری عراق در راستای همکاری بین مرزبانان دو کشور با رعایت تمام ضوابط قانونی، تفاهم نامه‌ای را امضاء کردند.

این مقام عالی انتظامی کشور بیان داشت: زائران عزیز باید برای شرکت در مراسم اربعین امسال تمام مدارک قانونی خود را به همراه داشته باشند .

سردار اشتری در خصوص بازگشایی مرز کمکی به مرزهای اصلی گفت: امیدواریم با بازگشایی مرز جدید در کنار مرزهای رسمی خودمان، شاهد تسهیل در تردد زائران باشیم.

وی تاکید کرد: در صورتی که کشور عراق، امنیت زائران را تضمین کند ما آمادگی بازگشایی مرز خسروی را داریم.

فرمانده ناجا گفت: انشاء الله امسال هم مانند سال‌های گذشته مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق همکاری‌های خوبی را با مسئولان داشته باشند.

کد خبر 379220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha