همشهری آنلاین: فاطمه زنجانی و آرگین تارینیان قهرمان رقابت‌های یک هفته‌ای تنیسورهای نوجوان آسیا در تهران شدند.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تور تنیس زیر 14 سال آسیا در بخش دختران و پسران به میزبانی زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تنیسورها در دیدارهای فینال به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال بخش انقرادی پسران آرگین تارینیان با نتیجه ( 2-6 و 6-7 ) علی یزذانی را مغلوب کرد و قهرمان شد، یزذانی در جایگاه دوم ایستاد و هازلی از مالزی و ونداد غیبی سوم مشترک شدند و در فینال بخش انفرادی دختران فاطمه زنجانی با نتیجه ( 2-6 و 2-6 ) مشکات‌الزهرا صفی را از پیش رو برداشت و قهرمان شد، صفی نايب قهرمان شد، ملینا مهرانی و آریسا سبزه زار سوم مشترک شدند.

همچنین پیش از این و با برگزاری فینال بخش دو نفره پسران، زوج آریو جوادی - آرگین تارینیان با شکست ( 4-6 و 2-6 ) علی یزدانی - سامان رضائیان صاحب عنوان قهرمانی شدند و در بخش دختران تیم دنیا عامری- فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 4-6 و 3-6 ) زوج دریا مستوفی - مشکات‌الزهرا صفی را از پیش رو برداشتند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

به این ترتیب مراسم اختتامیه بازی‌ها با حضور فرشاد صفتی سرپرست هیئت تنیس استان تهران، امیرحسین موسوی دبیر کمیته داوران، آقای اسدی و عبدالله‌زاده و سامان حسنی سرداور مسابقات برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

در جدول اصلی بازی‌ها 64 تنیسور از کشورهای ایران و مالزی حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سامان حسنی، داور نشان برنز کشورمان بود.

 

کد خبر 379098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha