پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی در رابطه با خبر سفرش به عربستان گفت: چندی پیش واسطه‌ای از سوی سعودی‌ها برای من پیام آورد که اگر از شما دعوت شود به ملاقات سران این کشور خواهید رفت که من در پاسخ گفتم اگر سوغاتی آنها به من خروج از بحرین و اتمام کشتار ملت مظلوم یمن باشد، حتما می پذیرم.

حکیم

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری مطالعات عربستان سعودی ضمن اعلام این مطلب به نقل از عمارحکیم افزود:  البته این خواسته از سوی آنها رد شد و به همین دلیل فعلا قصد سفر به عربستان را ندارم.

همچنین به گزارش رسانه های گروهی عربی، صالح العرباوی یکی از رهبران جریان حکمت ملی عراق که به تازگی توسط عمار حکیم تاسیس شد؛ دریافت دعوت سفر به عربستان توسط حکیم را تکذیب کرد.

العرباوی توضیح داد: رویکرد عمار الحکیم مبنی بر در پیش گرفتن سیاست درهای باز بر روی کشورهای منطقه به ویژه همسایگان عراق بر اساس اصل روابط متقابل و منافع مشترک است.

در همین راستا پایگاه خبری بغداد تایمز نیز به نقل از رعد الحیدری یکی دیگر از رهبران جریان حکمت ملی نوشت: عمار حکیم دعوت رسمی برای سفر به عربستان دریافت نکرده است.

شایان ذکر است روزنامه های سعودی فرامنطقه ای الشرق الاوسط و الحیات و العرب در چند روز گذشته از سفر قریب الوقوع عمار حکیم به عربستان خبر دادند.

کد خبر 378251

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha