چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کیهان کلهر و رامبرانت تریو در روزهای میانیِ شهریور امسال در تالار وزارت کشور به صحنه می‌روند.

موسیقی

به گزارش تسنيم، کیهان کلهر که به تازگی تور بزرگ «پردگیان باغ سکوت» را با بیش از 60 کنسرت در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده بود، در روزهای 14 و 15 شهریور 1396 در تالار وزارت کشور به همراه این گروه هلندی روی صحنه حاضر می‌شود و قطعاتی را در تلفیق موسیقی شرق و غرب اجرا می‌کند. رامبرانت تریو یکی از معروفترین و معتبرترین گروه های موسیقی جز در اروپاست که توانسته‌اند تورهای کنسرت موفقی را در کشورهای مختلف برگزار کنند.

در حالیکه کلهر و این گروه هلندی بارها در فستیوال های معتبر اروپا به اجرای قطعات موسیقی پرداخته‌اند، این کنسرت اولین باری است که کلهر و رامبرانت تریو در ایران به صحنه می‌روند. همکاری این هنرمند و این گروه از سال 2011 آغاز شده است و به زودی آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در ایران منتشر خواهد شد.

بعد از کنسرت تهران، کلهر و رامبرانت تریو در کشورهای مختلف اروپا از جمله هلند، آلمان و بلژیک به صحنه می رود و در روز 29 سپتامبر در باربیکن سنتر لندن که یمی از معتبرترین سالن‌های کنسرت جهان محسوب می‌شود به اجرای قطعات می‌پردازند اما مخاطبان ایرانی شانس این را دارند که پیش از ساکنین اروپا این قطعات را برای اولین بار در کنسرت تهران بشنوند.

رامبرانت فرایش(پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه ای) نوازندگان رامبرانت تریو هستند.

بلیت فروشی این کنسرت از فردا (پنجشنبه 12 مردادماه) در سایت www.tik8.com آغاز می شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به این سایت برای روزهای یاد شده بلیت تهیه کنند.

کد خبر 378204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha