همشهری آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری سه نفر فروشنده مواد مخدر و کشف حدود ۱۹ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش مهر، سرهنگ رضا بستو در اين باره افزود: برابر اطلاعات تخصصی صورت گرفته و دریافت گزارش های مردمی درخصوص فروش عمده مواد مخدر در خیابان امین، تیمی از عوامل کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به صورت نامحسوس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با مشخص شدن صحت موضوع و کسب دستور قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه از داخل منزل مورد نظر دو متهم دستگیر و از داخل اتاق خواب منزل آنان مقدار تقریبی ۱۹ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر هروئین بالفافه کشف و ضبط شد.

سرهنگ بستو گفت: در پی اقرار متهمان دستگیر شده، نفر سوم این باند، ردیابی و محل تردد وی شناسائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی تخصصی به کلانتری انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهم سوم خود را چ.ک ۲۶ ساله معرفی و مدعی است مواد مکشوفه متعلق به فردی به نام س.گ می‌باشد که حدود دوماه است در منزل وی نگهداری میکرد افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهمان و مواد مخدر کشف شده برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم مواد مخدر فاتب تحویل داده شدند.

کد خبر 377762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha