همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان به دولت ترامپ هشدار داد که از این پس، بیش از گذشته نسبت به رویکردهای نظامی خود در محیط انقلاب اسلامی دقت و مراقبت داشته باشد.

سید مسعود جزایری

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پی مصوبه شب گذشته کنگره آمریکا در مورد قانون جدید آمریکا علیه کشورمان، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح ما به پشتوانه عظیم مردمی، با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر، مسیر خود را برای دستیابی به قله‌های پیشرفت خواهند پیمود و با شیطنت‌های آمریکا مقابله پشیمان‌کننده خواهند داشت.

سردار جزایری در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه و ارتش دو بال قدرتمند نظام هستند و بازی در هر میدان انقلاب اسلامی را برای آمریکایی‌ها تغییر خواهند داد، افزود: عواقب هرگونه بداخلاقی جدید در منطقه بر عهده آمریکای شرور و تروریست پرور خواهد بود.

این مقام مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرد: رعایت اصل اتکا به خود و خودکفایی بومی در نیروهای مسلح کشورمان، عامل مهم خنثی سازی تحریم‌های آمریکا در گذشته بوده که این خط مشی با قوت همچنان جاری خواهد بود.

کد خبر 377498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha