یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

حتی اگر مهران مدیری هم بخواهد کانال عوض کند و از نسیم به شبکه محبوب خود یعنی ۳ برود، بعید است مدیران تلویزیون به این راحتی‌ها دست از سر او بردارند؛ آن هم شبکه‌ای که بیشتر با ۲ نام «خندوانه» و «دورهمی» شناخته می‌شود.

سریال

به گزارش همشهري، با اينكه پيش از اين اعلام شده بود مديري پس از ماه‌هاي محرم و صفر با يك برنامه تازه به آنتن تلويزيون و شبكه3 بازمي‌گردد اما مدير تازه شبكه نسيم از عزم جدي خود براي نگه‌داشتن چهره طناز تلويزيون و سينما در برنامه دورهمي خبر داد. محمد احساني كه علاوه بر نسيم شبكه‌‌هاي تماشا و نمايش را هم زيرمجموعه مديريت خود دارد، در برنامه «فرمول يك» شركت و از برنامه‌هايش براي جذب مخاطبان بيشتر رونمايي كرد.

او با سابقه مديريت شبكه يك و حضور در سازمان سينمايي در حالي از ادامه پخش دورهمي تا پايان دورهمي خبر داد كه مديران ارشد تلويزيون پيش از اين به بازگشت مديري به شبكه3 اشاره كرده بودند. اگر حرف مدير شبكه نسيم را سند بگيريم، دورهمي تا پايان مرداد روي آنتن مي‌ماند و با پخش قسمت‌هاي برگزيده تا پايان تابستان ادامه مي‌يابد. پس از ماه‌هاي محرم و صفر هم مديري با قسمت‌هاي تازه دورهمي بازمي‌گردد و برنامه را تا اواخر سال96 ادامه مي‌دهد.

پخش فصل چهارم خندوانه تا پايان تابستان و توليد فصل پنجم آن براي پخش در زمستان، توليد «وقتشه» با موضوع ازدواج و اجراي كامران تفتي، بازگشت فصل تازه «كتاب‌باز» به آنتن و روي آنتن رفتن نخستين سريال شبكه نسيم با نام «سفر در خانه» از ديگر خبرهاي تازه احساني بود. اين مجموعه را بهمن گودرزي براساس فيلمنامه علي مسعودي با بازي نسرين مقانلو و حسن پورشيرازي مي‌سازد و قرار است در 17قسمت در اعياد قربان و غديرخم پخش شود.

به اين ترتيب، بازگشتن مديري به شبكه3 با برنامه‌اي تازه منتفي است و او پس از پايان اكران نخستين تجربه كارگرداني خود در سينما، به توليد دورهمي براي شبكه نسيم ادامه مي‌دهد. از آنجا كه هنوز تكليف اين برنامه در سال97 مشخص نشده، شايد كارگردان «ساعت 5 عصر» تصميم بگيرد با يك سال تأخير به شبكه‌اي برگردد كه خودش و مردم خاطره‌هايي خوش از آن دارند.

کد خبر 376392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha