همشهری آنلاین: جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: مرحوم امیر سرتیپ علی رزمی از پیشکسوتان دفاع مقدس تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت و ایستادگی بانه را مرهون رشادت‌های این امیر بزرگوار هستیم.

حسین حسنی سعدی

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی در مراسم تشییع پیکر مرحوم امیرسرتیپ علی رزمی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر ۲۱ حمزه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در روزگارانی که فرمان اعزام فرماندهان به مناطق عملیاتی بانه صادر شده بود، امیر رزمی داوطلبانه راهی این مناطق شد و به صورت مداوم در این مناطق عملیاتی حضور داشت.

وی با یادآوری اینکه ایستادگی بانه را مدیون تلاش ها و رشادت های این امیر سرافراز ارتش اسلام هستیم، افزود: این فرمانده با غیرت زمان جنگ به صورت مداوم 6 ماه در منطقه عملیاتی بود و حتی یک بار هم برای دیدار و ملاقات خانواده خود به مرخصی نیامده بود تا اینکه از نیروی زمینی به او ابلاغ شد تا به تهران آمده و به دیدار خانواده خود برود و او پس از این دیدار کوتاه مجددا به مناطق عملیاتی بازگشت.

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) غیرت مرحوم امیر سرتیپ رزمی را زبانزد خاص و عام دانست و گفت: بنده از مهر سال 1360 از نزدیک با این امیر بزرگوار آشنا شدم و او در عملیات های مختلف سر بلند و سرافراز بیرون آمد.
سرلشکر حسنی سعدی با بیان اینکه او در عملیات فتح المبین با وجود محدودیت های آن زمان حماسه آفرید، گفت: امیر رزمی تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی بود و پس از عملیات موفق فتح المبین در عملیات بیت المقدس که 26 روز به طول انجامید، شرکت داشت و بعد از آن نیز در عملیات رمضان و محرم فرماندهی کرد و تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشت.

کد خبر 376374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha