همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آزادی موصل به عنوان مقر اصلی تجزیه و دگرگونی‌ ها در کشورهای مستقل منطقه، ناقوس مرگ را برای طرح‌ها و نقشه ‌های تجزیه‌ طلبانه آمریکا و حامیان منطقه‌ ای آن با صدای بلند به گوش جهانیان رساند.

سید مسعود جزایری

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» با اشاره به آزادسازی شهر موصل از لوث وجود گروه تروریستی داعش تاکید کرد: مردم منطقه با هرگونه تجاوزگری مقابله و دشمن را در هر اندازه‌ای که باشد سرکوب خواهند کرد.

وی افزود: اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد، در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: تروریسم خشن منطقه چیزی جدای از جنگ نیابتی آمریکا نیست و از این رو شکست تروریست‌ها از بخش‌های عمده عراق و به خصوص موصل حاکی از شکست آمریکا در منطقه به حساب می‌آید و این یعنی پیروزی مقاومت.

سردار جزایری در پایان با تبریک پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق بر داعش و سایر گروه‌های تروریستی در موصل، این موفقیت را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ‌تر و حرکت در جهت حفظ تمامیت این کشور بزرگ دانست.

کد خبر 375903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha