همشهری آنلاین: زنگ تئاتر نمایش کودک و نوجوان در فرهنگسرای کوثر شهر اصفهان توسط استاد غلامرضا خوشحال‌پور نواخته می‌‌شود.

همزمان با اجرای نمایش آقا‌قلی حاکم شهر بغلی

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کوثر نمایش آقا قلی حاکم شهر بغلی به کارگردانی سعید اله‌یاری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر با نواختن زنگ تئاتر کودک و نوجوان توسط استاد غلامرضا خوشحال پور با حضور جمعی از هنرمندان صحنه نمایش به صحنه می‌‌رود.

حمیدرضا مکارمی مدیر فرهنگسرای کوثر می‌‌گوید: این نمایش کودک و نوجوان با تم نمایش‌‌های ایرانی آیینی و سنتی همراه با گروه فرم به موسیقی شاد‌ می‌‌باشد که ماجرای‌ پسر تنبلی است که مادرش تصمیم می‌‌گیرد او را از خانه بیرون بفرستد تا صاحب تجربه و هنر شود. قلی در بیرون از خانه با حوادث مختلفی روبرو شده و پس از تلاش و کوشش از تخت خواب به تخت پادشاهی می‌‌رسد. او در این راه با حوادث جالب و دیدنی روبرو می‌‌شود.

عوامل نمایش شامل نویسنده و کارگردان سعید اله‌یاری، دستیار کارگردان محدثه تیموری، دستیار دوم و روابط عمومی محمد امیری رامشه سرپرست جواد نظری و اکبر خلقی، منشی صحنه حدیث نصیری، مدیر صحنه مینا رستگار طراح پوستر: امین سلیمانی و بازیگران جواد نظری، اکبر خلقی، فرشاد هاشمی، راضیه خسروی، نگار علامه، امین سلمانی و گروه فرم معراج ابطحی، امید موهبت، احمد همتی، محسن خزابی، علیرضا امیدی نسب، عرفان تقی زاده، کسری ابوالفتحی و حسین سواد کوهی می‌‌باشند.

مدیر فرهنگسرای کوثر در ادامه می‌‌افزاید: شهرداری منطقه 15 منطقه، منطقه دوستار کودک شناخته شده و نمایش را در سبد تفریح سالم کودکان و نوجوانان منطقه و شهر قرار داده است و در همین راستا از همه کارگردانان کودک و نوجوان که نمایش‌‌های نو و خلاق با موضوع کودک و نوجوان طراحی کنند به گرمی استقبال می‌‌کند؛ خوشبختانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرمهای نمایشی استان اصفهان نسبت به اجرای نمایش کودک و نوجوان . دیدگاه مثبتی دارد.

این نمایش از 8 تا 23 تیرماه در آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر شهر اصفهان، ساعت 20 هر شب اجرا می‌‌گردد علاقمندان جهت رزرو بلیط یا کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 375819

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha