همشهری آنلاین: دلار آمریکا در بازار پنجشنبه ۱۵ تیر با روند صعودی همراه شده و با افزایش ۱۲ تومانی به نرخ ۳۷۹۲ تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید با کاهش ۱۰۰۰ تومانی، یک میلیون و ۲۱۱ هزار تومان قیمت دارد.

ارز

به گزارش ایسنا، در میان دیگر اقلام سکه، نیم سکه ۶۴۸ هزار تومان فروخته می‌شود که نشان دهنده کاهش ۳۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته است. همچنین ربع سکه با افت ۲۰۰۰ تومانی، ۳۷۸ هزار تومان قیمت دارد و از سوی دیگر سکه گرمی ۲۵۰ هزار تومان عرضه می شود.

در میان سایر ارزها یورو با کاهش ۸ تومانی ۴۳۷۰ تومان، پوند انگلستان با افت ۵ تومانی ۴۹۰۷ تومان داد و ستد می شود. از سوی دیگر لیر ترکیه با روند نزولی و کاهش ۸ تومانی ۱۰۹۵ تومان و یوان چین ۱ تومان افزایش پیدا کرده و ۵۷۷ تومان قیمت دارد.

دلار مبادله‌ای نیز در بازار امروز ۳۲۵۴ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده که با افزایش دو تومانی همراه است.

همچنین در بازار طلا هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۴ هزار و ۶۳۶ تومان عرضه می‌شود که حدود ۱۰۰ تومان نسبت به روز قبل کاهش یافته است. از سوی دیگر مثقال طلا ۴۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

همچنین اونس برای معاملات در بازارهای جهانی با کاهش حدود ۲ دلاری در مقایسه با روز قبل ۱۲۲۴ دلار و ۱۰ سنت داد و ستد می شود.

قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.

کد خبر 375338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha