سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل گفت: تلاش داریم با همکاری ایران و برخی همسایه‌های این کشور به خصوص ترکیه، مشکل گرد و غبار خوزستان را حل کنیم.

ابتکار سولهایم

به گزارش مهر، اریک سولهایم امروز (سه‌شنبه 13 تير) بعد از بازدید از کانون‌های گرد و غبار در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما تلاش داریم مشکل گرد و غبار در خوزستان را حل کنیم تا مردم بتوانند زندگی بهتری در این استان داشته باشند.

سولهایم عنوان کرد: تلاش می‌کنیم به همراه ایران و کشورهای دیگر به خصوص ترکیه بر مشکلات پیش آمده در خصوص ریزگردها غلبه و به یک برنامه جامع و کاربردی دست پیدا کنیم.

وی افزود: امروز به خوزستان سفر کرده‌ایم که بتوانیم ضمن مشاهده نزدیک مشکلات پیش آمده برای مردم، راهکاری مناسب برای حل مشکلات پیدا کنیم که امیدواریم واقعا بتوانیم به برنامه جامع برای کاهش مشکلات برسیم .

رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل با اشاره به مشکلات گرد و غبار شدید بهمن ماه سال قبل در خوزستان ادامه داد: از آن گرد و غبار شدید پیام‌های بی‌شماری از طریق شبکه‌های اجتماعی برای ما از سوی مردم ایران ارسال شد و ما را مصمم به پیگیری موضوع کرد.

معصومه ابتکار با همراهی اریک سولهایم معاون دبیرکل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد و گری لوئیس نمایند مقیم سازمان ملل در ایران امروز با حضور در استان خوزستان از عرصه‌های تولید ریزگرد در خوزستان و برخی اقدامات در دست انجام برای مهار پدیده ریزگردها در استان خوزستان دیدن کردند.

کد خبر 375150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha