جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

مشهور شدن و پربازدید شدن در یوتیوب جنایت هولناکی را در آمریکا رقم زد. در این حادثه زن جوانی با شلیک به نامزدش در‌مقابل دوربین، او را به قتل رساند.

حوادث خارجی

اين حادثه دوشنبه گذشته در ايالت مينه‌سوتا رخ‌داد؛ جايي كه موناليزا پرز 19ساله، همسايه‌هايش را دعوت كرده بود تا نمايشي را به اجرا بگذارد كه باعث شود كليپ آن در يوتيوب پربازديد شود. آن روز حدود 30نفر از همسايه‌ها در خانه اين زوج جمع شده بودند.
موناليزا كتابي ذخيم و قطور جلوي سينه نامزدش گذاشته بود و ادعا مي‌كرد كه اين كتاب قادر است مانع عبور گلوله و اصابت آن به نامزدش شود.

درست روبه‌روي او پدرو رويز 22ساله ايستاده بود. نامزد جوان موناليزا. 2دوربين هم در 2نقطه مختلف خانه قرار داده شده بودند تا اين نمايش عجيب را ضبط كنند. زن جوان مدعي بود كه پخش اين كليپ در يوتيوب باعث مشهور شدن آنها و پربازديد شدن اين نمايش خواهد شد. به اين ترتيب زماني كه همسايه‌ها با هيجان نشسته بودند تا شاهد اين نمايش باشند، زن جوان لوله سلاح را به طرف نامزدش گرفت و از فاصله 30سانتي متري گلوله‌اي شليك كرد.

گلوله اما از كتاب قطور كه يك دايره‎المعارف بود گذشت و به سينه پسر 22ساله اصابت كرد و او نقش بر زمين شد. پس از اين حادثه ماجرا به اورژانس گزارش شد و جوان مصدوم با بالگرد به بيمارستان انتقال يافت اما شدت جراحت او به حدي بود كه جانش را از دست داد. به‌گفته يكي از بستگان مقتول، اين زوج عاشق هم بودند و قصدشان از اين كار اين بود كه با انتشار اين شيرين‌كاري در يوتيوب مشهور شوند. به گزارش بي‌بي‌سي، پس از اين حادثه زن جوان كه باردار است به اتهام قتل غيرعمد دستگير شد و حالا منتظر است تا دادگاه به اتهام او رسيدگي كند.

کد خبر 374602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha