همشهری آنلاین: یگان های ارتش سوریه در دیرالزور با حمایت نیروی هوایی حملات داعش به چند منطقه نظامی در محور جنوبی شهر دیر الزور را دفع و خسارات زیاد مالی و جانی به آنها وارد کردند.

 ارتش سوریه حملات داعش در دیر الزور را دفع کرد

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سوری سانا، یگان های ارتش سوريه روز جمعه علاوه بر وارد آوردن خسارت های جانی ومالی به داعش، تجهیزات اولیه آنها برای پالایش نفت خام در ریف شرقی این استان را منهدم کردند.

خبرنگار سانا در دیر الزور گزارش داد، یگان های ارتش در درگیری شدید با تروریست های داعش مواضع نظامی در پانوراما ، اطراف تیپ 137، اطراف تپه بروک ومدرسه السواقه در جنوب دیر الزور را مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: درگیری نیروهای ارتش و تروریست های داعش به طور همزمان و با حمله نیروی هوایی به مواضع امدادی و استحکامات تروریست ها در پانوراما، مدرسه السواقه، الرشدیه، الحویقه، حویجه صکر، فرودگاه قدیم، منابع، صنایع، العرفی، عیاش، الحمیدیه ، العرضی و المقابر صورت گرفت.

سانا افزود: در حملات نیروهای ارتش، شمار زیادی از تروریست های داعش از جمله نزار الدمامی سرکرده آنها در دیر الزور کشته و مواضع و مهمات داعش همچنین تجهیزات اولیه پالایش نفت که از چاه های نفتی روستای بقرص در حومه شرقی دیر الزور ربوده بودند، نابود شد.

منابع محلی گفتند که تروریست های داعش در راستای جنایات وحشیانه برای تحمیل عقاید وافکار منحرف خود، دو جوان از اهالی روستای حوایج بومصعه در حومه غربی دیر الزور را اعدام کردند.

ارتش سوریه روز پنجشنبه نیز مقادیری سلاح ومهمات داعش را منهدم کرده و محل تجمع آنها در محور جنوبی شهر دیر الزور را از بین بردند.

سوریه از مارس ( اسفند) 2011 تاکنون با بحران ورود تروریست های خارجی به این کشور مواجه است.

کد خبر 374557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha