سه‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

چند‌ماه پس از به توافق نرسیدن خالقان کلاه‌قرمزی با مدیران صدا و سیما و خالی ماندن آنتن نوروزی شبکه ۲، حالا دوستداران محبوب‌ترین عروسک‌های تلویزیون می‌توانند تازه‌ترین ماجراهای کلاه‌قرمزی و دوستان را در شبکه نمایش خانگی پیگیری کنند.

کلاه قرمزی

به گزارش همشهري، اواخر اسفندماه گذشته بود كه خبر رسيد گروه توليدكننده كلاه‌قرمزي شامل ايرج طهماسب، حميد جبلي و حميد مدرسي با مديران تلويزيون براي توليد و پخش مجموعه ويژه ايام عيد نوروز به توافق نرسيده‌اند. هر چند خيلي‌ها منتظر بودند مشكل مالي موجود در آخرين لحظه‌ها حل و پروژه براي نمايش در شب‌هاي عيد آماده شود اما ماجرا برخلاف داستان‌هاي ديگر پايان خوش نداشت و در اين ميان كام مردم تلخ شد.

گرچه همان زمان زمزمه‌هايي مبني بر احتمال پخش كلاه‌قرمزي از شبكه نمايش خانگي به گوش مي‌رسيد اما نهيب و هشدار برخي مديران تلويزيون مبني بر اينكه حق توليد و پخش مجموعه در انحصار صدا و سيماست، مسئله را پيچيده كرد. در 2‌ماه گذشته تقريبا هيچ خبري از سرنوشت كلاه‌قرمزي به رسانه‌ها درز نكرد تا اينكه گروه توليد با انتشار ويدئويي كوتاه از پخش رسمي آن در شبكه نمايش خانگي در تابستان خبر داد.

به اين ترتيب، علاقه‌مندان مي‌توانند در آينده نزديك مجموعه محبوب خود را در قالب لوح فشرده در خانه به تماشا بنشينند؛ پروژه‌اي كه تا پيش از اين برگ برنده تلويزيون در مناسبت‌هاي خاص به‌ويژه نوروز بود و حالا وارد رقابت با «شهرزاد» شده است. نكته جالب اينكه همان شركت پخش سريال پربيننده حسن فتحي مسئوليت پخش كلاه‌قرمزي را هم بر عهده دارد و به‌نظر مي‌رسد روي موفقيت آن حسابي خاص باز كرده است. مجموعه نمايشي كلاه‌قرمزي از سال‌هاي 90 تا 94 در ايام نوروز روي آنتن شبكه2 مي‌رفت.

نخستين‌بار شايعه به توافق نرسيدن گروه توليد با تلويزيون در زمستان93 به سرخط خبرها راه يافت اما در نهايت اين مجموعه در نوروز94 پخش شد. همان زمان هم گفته مي‌شد اهالي كلاه‌قرمزي با دريافت مبلغي ميلياردي راضي به پخش آن شده‌اند كه درستي يا نادرستي اين شايعه هرگز معلوم نشد.

کد خبر 374370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha