همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به چهل و دومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، پیامی صادر کردند.

به گزارش ایرنا ایشان در پیام خود، تاکید کردند که دسیسه‌های دشمنان از جمله آپارتاید علمی که از سوی سلطه گران جهانی تعقیب می‌شود، با عنایت الهی فقط موجب استحکام عزم و اراده ملت عزیز ایران بویژه نسل جوان و دانشجوی آن می‌شود.

متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان گرامی:
اکنون که چهل و دومین نشست سالانه خود را برگزار می‌کنید مایلم مراتب خرسندی خود را از اینگونه نشست‌ها که امید است منشا خیر و برکات زیاد و موجب تقویت دوستی و صمیمیت بیشتر و اتخاذ تدابیر و تصمیم‌های ارزنده گردد، ابراز دارم.

فرزندان عزیزم:
در شرایط کنونی که بشریت سرخورده از مکتب‌ها و دسیسه‌ها درصدد یافتن راهی مطمئن به سوی معنویت و عدالت و عقلانیت است، ملت عزیز ایران به ویژه نسل جوان و دانشجوی آن با نشاط و بالندگی قله‌های علم و معرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و دسیسه‌های دشمنان از جمله آپارتاید علمی که از سوی سلطه گران جهانی تعقیب می‌شود با عنایت الهی فقط موجب استحکام عزم و اراده آنان را فراهم کرده است.

امیدوارم شما جوانان برومند که برای کسب دانش و تخصص دوری از وطن را تحمل و به این هجرت علمی اقدام نموده اید، با تمسک به سرچشمه زلال قرآن کریم و درس‌های حیات بخش نبوی و ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین در کسب علم و خودسازی و جامعه‌سازی موفق گردید.

از خداوند متعال برای شما فرزندان اندیشمند و دین باورم توفیق روز افزون و برای امت اسلامی عزت و سرافزاری را مسئلت دارم .

سید علی خامنه‌ای
‪ / ۳‬آذرماه /‪۱۳۸۶‬

کد خبر 37413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز