همشهری آنلاین: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) بیانیه‌ای در حمایت از اقدام ارزشمند حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها صادر کرد.

پدافند هوایی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ابتدای این بیانیه آمده است: بدون تردید اقدام ارزشمند همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه اقدامی انقلابی و پاسخی کوبنده و سهمگین به یاوه گویان است و جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ثابت کرد که در زمین و آسمان و دریا اقتدار آفرین است و برای صیانت از امنیت ملی خود هیچ مسامحه ای نخواهد داشت و این تنها بخشی از توانایی های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجازات مجرمین و کج اندیشان است .قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن تبریک و تشکر، حمایت قاطع خود را از اقدام به موقع ومهم نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.

در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.

کد خبر 373807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha