شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

ترجمه‌ی حمید هامون: دور و برمان پرشده از انواع و اقسام کابل‌ها و شارژرها. همه‌ی کابل‌های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، دوربین و... هم، یا سیاه‌اند یا سفید و زندگی‌مان را سیاه و سفید کرده‌اند. جدای از این زیاد پیش می‌آید که آن‌ها را با هم قاتی کنیم، چون همه شکل هم‌اند.

دوچرخه شماره ۸۸۱

حالا كه در تابستان فرصت بيش‌تري براي كارهاي خلاقانه و كاردستي داريد، چه‌طور است برويم سراغ كابل‌ها و سيم‌هايمان و آن‌ها را متحول كنيم؟ نه وقتي مي‌گيرد و نه وسايل زيادي مي‌خواهد. تنها چند چسب رنگي كه مي‌تواند چسب‌نواري رنگي، چسب كارتن رنگي يا لنت برق باشد با قيچي و كمي ذوق و سليقه.

 

دوچرخه شماره ۸۸۱

1. ابتدا كابل‌ها را گردگيري كنيدو اگر چيزي رويشان چسبيده پاك كنيد. حالا يك رنگ لنت را انتخاب كنيد و به‌عنوان زمينه‌ي كابل استفاده كنيد. مراقب باشيد لنت را صاف و بدون چروك بچسبانيد. حالا لنتي با يك رنگ ديگر انتخاب كنيد و با قيچي به نوار باريكي تبديل كنيد. نوار را مارپيچ دور كابل بپيچيد.

 

دوچرخه شماره ۸۸۱

2. اگر دوست نداريد از چسب استفاده كنيد، مي‌توانيد از نخ‌هاي رنگي استفاده كنيد و دور كابل‌ها بپيچيد. حتي مي‌توانيد از تكنيك‌هاي ساخت دست‌بندهاي دوستي استفاده كنيد و بافت‌هايي زيبا ايجاد كنيد.

 

دوچرخه شماره ۸۸۱

3. با نوارچسب‌هاي طرح‌دار هم كه ديگر كار خيلي راحت است و فقط بايد طرح مورد نظرتان را انتخاب كنيد و بچسبانيد. راستي اگر از آن‌هايي هستيد كه كابل‌ها و دوشاخه‌‌ي آداپتورهايتان را قاتي مي‌كنيد، مي‌توانيد با همين نوارچسب‌ها معلوم كنيد هركابلي بايد به كدام دوشاخه وصل شود.

 

دوچرخه شماره ۸۸۱

4. چسب كارتن رنگي هم يكي از راه‌هاي اين كار است كه به‌خاطر قطعش، كار با آن مي‌تواند خيلي جالب باشد. با اين چسب‌ها حتي مي‌توانيد قاب‌هاي قديمي و رنگ‌ورورفته‌ي موبايلتان را هم نونوار و زيبا كنيد؛ درست مثل كابل‌هايتان!

کد خبر 373801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha