مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن اعلام خبر افزایش زمان فعالیت خط ۷ مترو تهران از صبح پنجشنبه ۲۵ خرداد، دلایل محدود بودن ساعت خدمات‌رسانی این خط را بیان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، احسان مقدم با بیان اینکه خط 7 مترو تهران پیش از این مابین ساعات 10 تا 13 فعال بود گفت: از امروز سرویس‌دهی این خط از 9 صبح آغاز و تا ساعت 14 ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه فاصله گذر خط 7 همچنان هر 45 دقیقه یکبار است تصریح کرد: دلایل محدود بودن ساعت خدمت‌رسانی خط 7 آزمایشی بودن بهره‌برداری اولیه و ادامه فعالیت‌های عمرانی و کارگاهی در مسیر این خط است.

وی با اشاره به اینکه این امر در مراحل ابتدایی آغاز به کار خطوط مترو امری عادی است افزود: درحال حاضر به جز ایستگاه‌های تکمیل شده که در حال پذیرش مسافر هستند عملیات تکمیل و راه اندازی سایر ایستگاه های این مسیر 22 کیلومتری با سرعت و جدیت ادامه دارد و این موضوع باعث می‌شود تا سرویس‌دهی به مسافران به صورت محدود انجام شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: البته همانطور که قبلا هم اعلام شده همزمان با تکمیل عملیات عمرانی و کارگاهی از جمله آماده‌سازی ایستگاه‌های غیرتقاطعی و به‌موازات پاسخ گیری از تست های فنی دقیق مرحله بهره‌برداری آزمایشی، ساعت خدمت‌رسانی را به سرعت افزایش خواهیم داد.

وی در‍پایان خاطرنشان کرد: انشا الله شهروندان و مسافران محترم در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش مجدد ساعت خدمت‌رسانی و نیز کاهش سرفاصله حرکت قطارها خواهند بود.

خط 7 مترو تهران از یکشنبه 21 خرداد کار جابجایی مسافران را از بزرگراه بسیج تا میدان صنعت آغاز کرد.

کد خبر 373268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha