سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

شرور خطرناک که با دیدن دادخواست طلاق، همسرش و مادر او را به رگبار بسته و به قتل رسانده بود، در درگیری با پلیس کشته شد.

يك سال پيش جنايت هولناكي در شهرستان جهرم در استان فارس رقم خورد. آن روز جوان مسلح درحالي‌كه يك قبضه كلاشنيكف همراه خود داشت وارد خانه‌اي در اين شهر شد و دختر جوان خانواده و مادر او را به رگبار بست و گريخت. همسايه‌ها با اطلاع از حادثه پليس را خبر كردند و مأموران وقتي به آنجا رسيدند كه مادر و دختر جانشان را از دست داده بودند. دختر كوچك خانواده كه شاهد اين جنايت هولناك بود در همان تحقيقات اوليه هويت قاتل را فاش كرد و گفت كه او دامادشان بوده است. اما اين مرد با چه انگيزه‌اي دست به جنايت زده بود؟

  • مرد شرور

بررسي‌هاي پليس از اين حكايت داشت كه قاتل جوان شروري به نام و-الف است. او 2سال قبل، زماني كه به تازگي با دختر جوان خانواده قربانيان عقد كرده بود به جرم شرارت و قاچاق اسلحه دستگير و از سوي دادگاه به تحمل 2سال حبس محكوم شد و به زندان افتاد. به‌دنبال اين ماجرا، نامزدش كه پي به شرارت‌هاي وي برده بود تصميم گرفت از اين مرد جدا شود و به همين دليل بود كه پس از مدتي با حضور در دادگاه درخواست طلاق كرد.

دادخواست او در جريان بود كه و-الف پس از تحمل حبس از زندان آزاد شد و وقتي فهميد كه دخترموردعلاقه‌اش قصد جدايي از او را دارد عصباني شد و تصميم به انتقام‌جويي گرفت. او روز حادثه درحالي‌كه مسلح به سلاح گرم بود به خانه پدرزنش رفت و همسرش و مادر او را به ضرب گلوله به قتل رساند.

  • خفاش شب

با اين اطلاعات دستور بازداشت داماد جنايتكار صادر و تحقيقات براي به دام انداختن او شروع شد اما هيچ‌كس از مخفيگاه وي خبر نداشت. آنچه در اين مرحله از تحقيقات به‌دست آمد اينكه و- الف پس از جنايت به كوه‌ها و ارتفاعات استان گريخته و زندگي مخفيانه‌اي در پيش گرفته بود.

حدود يك سال از اين حادثه گذشت و سرنخي از مرد جنايتكار به‌دست نيامد تا اينكه مأموران پليس دريافتند مردي كه خود را خفاش شب معرفي مي‌كند، شبانه در نقاط خلوت شهر جهرم به مردم حمله كرده و با تهديد اسلحه از آنها اخاذي مي‌كند. مأموران در جريان تحقيقات متوجه شدند كه خفاش شب در حقيقت همان و-الف است كه علاوه بر اخاذي از مردم دست به ايجاد رعب و وحشت در منطقه و خريد و فروش مواد‌مخدر مي‌زند. اين مرد حتي براي فرار از دست مأموران به سوي آنها تيراندازي هم كرده بود و بررسي‌ها نشان مي‌داد كه پس از شرارت‌هايش در مناطق مختلف جهرم راهي كوه‌هاي اطراف شهر شده و در آنجا مخفي مي‌شود.

سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با شناسايي هويت متهم تحقيقات براي به دام انداختن او شروع شد. پس از هماهنگي با مقام قضايي و يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي، شامگاه دوشنبه مخفيگاه اين مرد شناسايي شد و مأموران راهي آنجا شدند و در يك عمليات پليسي موفق شدند متهم را كه قصد فرار داشت به ضرب گلوله از پاي درآورند. سردار گودرزي ضمن تقدير از سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسيجيان و مأموران نيروي انتظامي كه در اين عمليات حضور داشتند گفت: هلاكت اين شرور باعث بازگشت آرامش به منطقه و خوشحالي مردمي شد كه هدف اخاذي‌هاي او قرار مي‌گرفتند.

کد خبر 373131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha