همشهری آنلاین: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارایه طرح ایمن‌سازی مجلس از نظر حفاظتی و امنیتی به هیأت رئیسه مجلس خبر داد وگفت: به زودی با ارایه این طرح به هیات رئیسه درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز - یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه غیرعلنی امروز خانه ملت اظهارکرد: در این جلسه وزیر اطلاعات، کشور و جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گزارش هایی را از حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته ارائه کردند.

وی تاکید کرد: در ادامه این جلسه وزرای اطلاعات، کشور و سردار سلامی گزارشی از واکاوی و موشکافی حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران تقدیم کردند و موضوعات متعددی از سوی نمایندگان، رئیس مجلس و مهمانان جلسه مطرح شد.

نعمتی گفت: در حادثه تروریستی چهارشنبه گذشته نقاط ضعفی در مجلس وجود داشت که البته قابل کتمان نیست و آقای لاریجانی هم مواردی را در این زمینه مطرح کرد.

وی تاکید کرد: مسئولین امنیتی به دنبال حل این موضوع هستند و ان‌شاءالله تا دوشنبه طرح شفافی را برای ایمن‌سازی مجلس از نظر حفاظتی و امنیتی ارائه می‌کنند که هیأت رئیسه مجلس درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما از اقدامات نیروهای امنیتی قدردانی می کنیم البته نقاط ضعفی هم وجود داشت که در جلسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت ومقرر شد برای جمع‌بندی بهتر بویژه کمیته امنیت مجلس ی را با مسئولان مربوطه برگزار کند تا جمع‌بندی آن را به مردم اعلام کنیم.

نعمتی ادامه داد: طبق گزارش‌های ارائه شده وزارت اطلاعات تیم های مختلف تروریستی را بازداشت کرده است که مقرر شد تیم‌های بررسی موضوعات امنیتی طرح‌هایی را در این زمینه تهیه کنند.

وی با بیان این که ایران کشور امن منطقه است، یادآور شد: اقدامات خوبی قبل و بعد از این حادثه تروریستی انجام شد و این اطمینان خاطر به مردم داده می‌شود که شرایط کشور تحت کنترل است. طبق گزارش های امروز تیم‌های مختلف و خانه‌های امنی که تروریست‌ها در آن هم‌قسم شدند شناسایی و افرادی نیز دستگیر شده اند و بازداشت‌های متعددی در این زمینه انجام شده است.

 

کد خبر 372848

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha