ابــوالـفــضـل شهرآبادی، معاون تأمین مالی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان با اعلام اتمام فروش اوراق اجاره ۳۵۰ میلیارد تومانی سایپا در بورس از پذیرش ۲ خودروی سراتو و دنا برای عرضه در بورس کالا خبر داد.

ابوالفضل شهرآبادي با اشاره به پذيرش خودروي سراتوي شركت سايپا در بورس كالاي ايران، خبر داد: به‌زودي در هفته جاري عرضه اين خودرو از بورس كالا صورت مي‌گيرد و لازم به ذكر است كه شركت تأمين سرمايه لوتوس پارسيان مشاور پذيرش شركت سايپا درخصوص پذيرش خودرو در بورس كالا بوده است.

همچنين خودروي دنا در هفته‌هاي اخير با مشاوره تأمين سرمايه لوتوس پارسيان توسط شركت ايران‌خودرو در بورس كالا پذيرش شد و به‌زودي عرضه آن هم انجام مي‌شود. او درباره عرضه اوراق اجاره سايپا در بورس اوراق بهادار تهران گفت: شركت خودروسازي سايپا ازجمله شركت‌هاي بزرگي است كه تا‌كنون از لحاظ تأمين مالي در بازار سرمايه سابقه خوبي داشته است و اين‌بار نيز اوراق اجاره اين شركت به رقم 3هزار و 500ميليارد ريال در بازار عرضه شد و به فروش رفت.

او ادامه داد: سايپا در مجموع تا‌كنون 10هزار ميليارد ريال تأمين مالي از طريق بازار سرمايه انجام داده است كه شامل 3فقره اوراق مشاركت، مرابحه و اجاره بوده است. از اين حجم اوراق تا‌كنون يك‌هزار و 500ميليارد ريال آن سررسيد و با موفقيت تسويه شده است. او يادآور شد: در عرضه يادشده كه نخستين انتشار اوراق تأمين مالي بازار سرمايه در سال96 بوده است، تأمين سرمايه لوتوس پارسيان به‌عنوان مشاور عرضه و عضو پيش‌رو بوده است و تعهد پذيره‌نويسي و بازارگرداني 175ميليارد تومان از اين اوراق را برعهده داشته است.

  • عرضه سراتو ازامروز در بورس كالا

به گفته او قرار است امروز دوشنبه براي نخستين‌بار ۵۰ دستگاه خودروي سراتو محصول شركت سايپا به قيمت پايه ۸۷ ميليون و ۲۶۰ هزار تومان در بورس كالا عرضه ‌شود. ابوالفضل شهرآبادي، معاون تأمين مالي لوتوس پارسيان از عرضه ۵۰ دستگاه خودروي سراتو محصول شركت سايپا امروز در بورس كالا خبرداد.

کد خبر 371643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha