همشهری آنلاین: معاون شهردار تهران در خصوص خبر استخدام‌های جدید در شهرداری، تبدیل قرارداد ۸ هزار کارمند قراردادی، استخدام در مترو و بانک شهر توضیحاتی ارائه کرد

امانی

به گزارش ایسنا، ناصر امانی در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر در پاسخ به تذکرات اعضا پیرامون موضوعاتی نظیر واگذاری شهروند به بانک شهر و استخدام نیروهای جدید گفت: هیچ استخدام جدیدی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تبدیل وضعیت کارمندان بر طبق آزمون برگزار شده سازمان اداری و استخدامی و نیز تبدیل قرارداد ۷۰۰۰ نفر از کارمندان به قرارداد هادیان شهر در دستور کار است. با این حال قویا استخدام نیروهای جدید را تکذیب می‌کنم.

امانی با در تشریح تبدیل وضعیت ۷۰۰۰ نفر از کارمندان نیز گفت: برای این امر نیز در بودجه سال جاری پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و این امر مصوبه دارد. بر این اساس کارمندانی که با شرکت‌هایی نظیر مهیمن پوش قرارداد داشته‌اند و زیر مجموعه شهرداری بوده‌اند قراردادشان به هادیان شهر تبدیل وضعیت شده و از این به بعد یک شرکت طرف قرارداد با کارمندان خواهد بود.

امانی همچنین پیرامون استخدام ۴۲۰۰ نفر در مترو گفت: بیش از ۲۰۰۰ و اندی از این افراد در قالب شرکت‌هایی که با مترو قرارداد داشته‌اند فعالیت می‌کرده‌اند و شرکت مترو خود طرف قرارداد این افراد شد.

معاون شهردار همچنین در خصوص واگذاری شهروند به بانک شهر گفت: هنوز در تعیین قیمت واگذاری شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر به توافق نرسیده‌ایم و هر زمان که قیمت نهایی شد هماهنگی‌های لازم با هیات اجرایی صورت خواهد گرفت.

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر، امانی همچنین پیرامون واگذاری پردیس متروی تهران پارس گفت: تهاتر املاک یکی از راه‌های تامین بودجه غیر نقد است که این امر در بودجه سنواتی شهرداری آمده است.

کد خبر 371628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha