پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
۰ نفر

خبر > کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان مسئول کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع)، فراخوان مسابقه‌ی «داستان‌نویسی رضوی» را با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه در حوزه‌ی ادبیات رضوی، منتشر کرد.

عکس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط‌عمومي کانون پرورش فكري، پانزدهمين جشنواره‌ي بين‌المللي امام رضا(ع) به‌مناسبت سال‌روز تولد حضرت رضا(ع)، بزرگداشت خواهر و برادر امام هشتم، يعني حضرت‌ معصومه(س) و حضرت احمدبن‌موسي‌(ع) (شاه‌چراغ) هم‌زمان با دهه‌ي ‌کرامت (شهريورماه) در سراسر کشور برگزار مي‌شود.

کودکان و نوجوانان مي‌توانند با محورهاي موضوعي«امام رضا(ع)»، «وقايع زندگي امام هشتم» و «آيين‌هاي بومي زيارت» آثار هنري خلق و در اين مسابقه شرکت کنند.

در مسابقه‌ي داستان‌نويسي رضوي، مخاطبان در گروه‌هاي سني 7 تا 10، 11 تا 13 و 14 تا 16 سال مي‌توانند ‌آثارشان را ارائه دهند.

طبق اين فراخوان هر اثر بايد به قلم يک نفر و متناسب با سيره‌ي رضوي نوشته شده باشد. هرشرکت‌کننده مي‌تواند حداکثر با سه اثر در بخش داستان کوتاه رضوي شركت کند.

علاقه‌مندان براي شرکت در اين مسابقه تا اول خرداد 1396 مهلت دارند كه آثار خود را براي دبيرخانه‌ي جشنواره بفرستند.

بخش‌هاي مسابقه‌اي کارگروه کودک و نوجوان جشنواره‌ي رضوي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه‌ي کرامت، برگزيدگان خود را معرفي خواهد کرد.

گفتني است فراخوان کلي کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمين جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌هاي فرهنگي نشريه‌نگاري، کتاب‌سازي، کاردستي ويژه‌ي کودک و نوجوان، قصه‌گويي ويژه‌ي بزرگ‌‌سال، شعرسرايي ويژه‌ي کودک و نوجوان، داستان‌نويسي ويژه‌ي کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و سرود و پويانمايي ويژه‌ي کودک و نوجوان در پايگاه اطلاع رساني کانون به نشاني www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

کد خبر 370663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha