جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

مرد معتاد وقتی برای خرید شیشه سراغ زن موادفروش رفت، با وسوسه به‌دست آوردن مواد بیشتر، زن فروشنده را به قتل رساند و همه شیشه‌ها را سرقت کرد.

متهم

اين جنايت روز دوم خرداد‌ماه سال 95در يكي از خيابان‌هاي بندرعباس اتفاق افتاد. در آن روز به مأموران كلانتري 11خبر رسيد كه زن جواني توسط راكب يك موتورسيكلت با ضربات چاقو به‌شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شده است. با اينكه پزشكان تلاش كردند زن جوان را مداوا كنند اما شدت جراحات وي به حدي بود كه روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد.

به‌دنبال وقوع اين جنايت ماجرا به محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس گزارش و تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. هنگام وقوع جنايت هيچ‌كس نتوانسته بود چهره ضارب را ببيند و معلوم نبود كه قاتل چه‌كسي است با وجود اين يك‌ماه بعد كارآگاهان جنايي به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد جوان سابقه داري به نام داوود عامل اين جنايت است. او‌ 18سال داشت و پيش از اين چند مرتبه به اتهام‌هاي گوناگون دستگير شده بود و از طرفي مشخصات وي با آنچه شاهدان درباره قاتل اعلام كرده بودند همخواني داشت. به اين ترتيب وي بازداشت شد.

هرچند متهم ابتدا حاضر نبود كه قتل را به گردن بگيرد اما در ادامه اعتراف كرد كه با همدستي 2مرد و يك زن ديگر زن جوان را به قتل رسانده است. با اين حال تحقيقات درباره اين افراد نشان مي‌داد آنها هيچ نقشي در جنايت ندارند و خود او زن جوان را به قتل رسانده است.

در اين شرايط بار ديگر بازجويي‌ها از سر گرفته شد و متهم اين بار به قتل اعتراف كرد و گفت: من به خاطر سرقت مقداري شيشه دست به قتل زدم. او ادامه داد: مدت‌ها بود كه به شيشه اعتياد داشتم و براي تهيه مواد مصرفي‌ام مشكل داشتم. مقتول يكي از فروشندگان مواد بود و مدتي بود كه مشتري او شده بودم.

روز حادثه بعد از هماهنگي براي خريد شيشه مقابل در خانه مقتول رفتم. او در خانه را نيمه باز گذاشت و رفت تا برايم مواد بياورد. چند لحظه بعد وسوسه شدم و من هم پشت سر او وارد خانه‌اش شدم. هنگامي كه او سراغ كيسه‌اي كه در آن شيشه قرار داشت رفت، به طرفش حمله كردم. چاقويي كه داشتم را از جيبم بيرون آوردم و با آن 7، 8ضربه به زن جوان زدم و با برداشتن همه شيشه‌ها و مبلغ 50هزار تومان از آنجا فرار كردم.

متهم ادامه داد: مقداري از شيشه‌هايي را كه دزديده بودم مصرف كردم و بقيه‌اش را فروختم و مدتي مخفي شدم تا اينكه مأموران دستگيرم كردند. به‌دنبال اعترافات متهم، چاقويي كه از آن در جنايت استفاده شده بود نيز در خانه مادر او كشف شد. متهم همچنين صحنه جنايت را بازسازي كرد و نحوه ارتكاب جنايت را شرح داد. در اين شرايط بازپرس جنايي با صدور قرار جلب به دادرسي و كيفرخواست پرونده را به دادگاه كيفري يك استان هرمزگان ارسال كرد.براساس اين گزارش قرار است متهم به‌زودي در دادگاه در برابر اتهام قتل عمدي و سرقت از خود دفاع كند.

کد خبر 370572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha