جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

ساخت اتاقک در پارکینگ ساختمان به جنایت ختم شد. ساعت ۱۴:۳۰ چهارشنبه گذشته گزارش مرگ مردی میانسال به قاضی سیدسجاد منافی آذر مخابره شد و او به همراه تیمی از کارآگاهان تجسس خود را به محل جنایت که ساختمانی در مرکز پایتخت بود، رساند.

قرباني مردي 51ساله بود كه بر اثر ضربات قمه جانش را از دست داده بود. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه وي در جريان يك درگيري دسته‌جمعي به قتل رسيده است. آنطور كه مشخص بود مقتول مدتي قبل آپارتماني در طبقه پنجم ساختماني مسكوني را خريده و به آنجا نقل مكان كرده بود. اين درحالي بود كه آپارتمان‌هاي ديگر ساختمان در اختيار مالك اصلي و 2 پسرش بود. به گفته شاهدان يكي از پسرهاي مالك به نام سعيد در پاركينگ ساختمان اتاقي درست كرده و در آنجا زندگي مي‌كرد.

همين موضوع باعث اعتراض مقتول شده و او روز حادثه به سراغ سعيد رفته بود تا اعتراضش در اين خصوص را به او اعلام كند. اين اعتراض شروع درگيري بين مقتول و سعيد شد تا جايي كه برادر و برادرزاده سعيد هم در حمايت وي وارد دعوا شدند. در جريان اين درگيري، سعيد با قمه‌اي كه در دست داشت خودروي زانتياي مقتول كه در پاركينگ بود را تخريب كرد و ضربه‌اي به قفسه سينه وي زد و پس از آن به همراه برادرش فرار كرد.

در ادامه كارآگاهان با دستور قضايي برادزاده 19ساله سعيد را كه در يكي از واحدهاي ساختمان مخفي شده بود دستگير كردند. آنها همچنين در بازرسي از اتاق سعيد، لباس نيروي انتظامي با درجه سرهنگي هم پيدا كردند كه در تحقيقات بيشتر مشخص شد قاتل فراري در پوشش مأمور دست به اخاذي مي‌زده است. به گزارش همشهري، هم‌اكنون تحقيقات براي دستگيري سعيد و برادرش ادامه دارد.

کد خبر 369750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha