خبر > اگر یادت باشد فراخوان بخش کودک و نوجوان سپیدار را در شماره‌ی ۸۷۳ دوچرخه منتشر کردیم. حالا فراخوان سومین دوره‌ی جایزه سپیدار ویژه‌ی شاعران و نویسندگان بزرگ‌سال هم اعلام شده است.

دوچرخه شماره ۸۷۶

جایزه‌ي سپیدار هرسال با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه‌ي محیط‌زیست در دو گروه سنی بزرگ‌سال و کودک‌ونوجوان فراخوان می‌دهد و امسال نیز همانند دو دوره‌ي گذشته از شاعران و نویسندگان بزرگ‌سال دعوت می‌کند تا آثار ادبی چاپ‌نشده‌ي خود را با موضوع‌های محیط‌‌زیستی براي دبیرخانه‌ي این جایزه بفرستند.

آثار ارسالی باید در قالب داستان (داستان کوتاه، بلند، رمان) و شعر با موضوع محیط‌زیست و برای مخاطبان کودک و نوجوان نوشته شده باشد.

نويسندگان و شاعراني كه مايل به شركت در اين مسابقه هستند، لازم است آثار خود را در قالب فایل ورد (Word) آماده كنند و همراه با فایل مشخصات خود از طریق پست الکترونیک براي دبيرخانه‌ي جايزه‌ي سپيدار بفرستند. این آثار نباید قبلاً چاپ‌شده یا در جایی زیر چاپ باشند.

به سه اثر برگزیده در هررشته به ترتيب  شش میلیون، چهار میلیون و دو میلیون تومان جایزه‌ي نقدی تقدیم خواهد شد و اثرهای برگزیده‌ي دوره‌ي سوم جایزه‌ي سپيدار، همانند ادوار گذشته توسط کتاب‌های نردبان وابسته به انتشارات فنی ایران چاپ خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا 30 مردادماه 1396است. شاعران و نویسندگان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، پلاک 24، شرکت انتشارات فنی ایران، طبقه‌ي اول، دبیرخانه‌ي جایزه‌ي سپیدار یا پست الکترونیکی sepidar@entesharat.com ارسال کنند.

فراخوان سومین دوره‌ي جایزه‌ي سپیدار ویژه‌ي کودکان و نوجوانان فروردین‌ماه سال جاری منتشر شد. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیش‌تر این جایزه مي‌توانند به سایت سپيدار (www.sepidaresabz.com ) یا کانال تلگرامی sepidaraward@ مراجعه کنند. هم‌چنین علاقه‌مندان براي دريافت اطلاعات بيش‌تر می‌توانند با شماره‌ي تماس 88505055-021 داخلی 1120 تماس بگیرند.

کد خبر 369497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha