دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

ریدلی اسکات که تازه‌ترین پروژه از مجموعه «بیگانه» را آماده نمایش دارد، آب پاکی را روی دست علاقه‌مندان این فیلم‌ها ریخت و اعلام کرد که بیگانه۵ هرگز ساخته نمی‌شود.

سینما جهان

به گزارش همشهري، فيلمساز بريتانيايي در آستانه اكران «بيگانه: پيمان» در سينماهاي جهان از بايگاني شدن پرونده بيگانه5 به‌كارگرداني نيل بلامكمپ خبر داد و دليل آن را آماده نبودن فيلمنامه اعلام كرد. اسكات 79ساله كه نخستين بيگانه را سال 1979ساخته بود، گفت: بيگانه5 يك طرح 10صفحه‌اي داشت كه قرار بود به تهيه‌كنندگي من توليد شود اما هرگز به سرانجام نرسيد و مديران استوديو فاكس هم از آن قطع اميد كردند.

پس از موفقيت بيگانه، 3دنباله بر آن تا سال 1997ساخته شد و سپس اسكات دوباره وارد پروژه شد و «پرومتئوس» را در 2012 كارگرداني كرد؛ فيلمي كه ماجراهاي منتهي به بيگانه اول را روايت مي‌كند. «پيمان»، سومين بيگانه اسكات و ششمين فيلم از اين مجموعه است كه از هفته آينده روي پرده سينماها مي‌رود. گرچه در فيلم‌هاي پيشين سيگورني ويور نقش اصلي را ايفا مي‌كرد اما در پيمان خبري از اين بازيگر قديمي نيست.

بلامكمپ كه از سال 2015پيگير توليد بيگانه5 (عدد 5 ربطي به تعداد قسمت‌هاي فيلم ندارد) است، فيلم‌هاي موفق «منطقه9»، «ايليسيم» و «چپي» را در كارنامه دارد. فيلمساز 37 ساله‌ زاده ژوهانسبورگ در آفريقاي جنوبي در منطقه9 با پيتر جكسن، خالق سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» همكاري كرد و با همين فيلم نامزد 4 جايزه اسكار ازجمله بهترين فيلم و بهترين فيلمنامه اقتباسي شد.

کد خبر 369369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha