همشهری آنلاین: اگر دوست دارید با دوستان یا اعضای خانواده به سفرهای ماجراجویانه بروید و به راحتی در زمین‌های ناهموار سفر کنید، به تازگی خودرویی مناسب برای رفع این نیاز شما تولید شده است.

با این خودروی خانوادگی در هر فصلی به هر جایی سفر کنید

به گزارش مهر، شرکت ارث رومر، وسیله نقلیه جدیدی را تولید کرده که از توانایی حرکت در زمین‌های خاکی و سنگلاخ و ناهموار، از امکانات کافی برای رفع نیازهای سرنشینان خود برخوردار است، به گونه‌ای که اکثر امکانات در دسترس در منزل در درون آن گنجانده شده است.

این خودرو که XV نام گرفته، یک خودروی چهار چرخ شاسی بلند است که در آن از شاسی خودروی فورد اف ۵۵۰ و یک موتور دیزلی توربو استفاده شده است.

موتور XV به صورت کم‌مصرف طراحی شده و انرژی مورد نیاز بخشی از امکانات نصب شده در آن با استفاده از انرژی خورشیدی تامین می‌شود. شرکت سازنده می‌گوید با استفاده از این خودرو می‌توان به راحتی به نقاط دور افتاده سفر کرد و دیگر نگران کمبود آب، عدم دسترسی به برق و ... نبود.

بر روی سقف این خودرو صفحات خورشیدی نصب شده و با استفاده از تسمه دینام آن برق تولید می‌شود. البته در این خودرو تعداد زیادی باتری هم وجود دارد. خودروی یاد شده بر مبنای پیکربندی و امکانات نصب شده در آن قادر به حمل دو تا هشت نفر است.

این خودرو فعلا در دو مدل XV-LT و (XV-LT Stretch (LTS عرضه می‌شود که مدل دوم بزرگ‌تر بوده و قادر به جابجایی حداکثر هشت نفر است. قیمت این خودرو بسته به نحوه طراحی از ۴۳۸ هزار دلار تا ۵۷۵ هزار دلار در نوسان است.

کد خبر 369207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha