پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ستاره سابق یوونتوس براین باور است که شاگردان آلگری بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.

ترزگه

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس با هدایت ماسیملیانو آلگری در آستانه دومین حضور خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا است.
بیانکونریها در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانستند موناکو را با دو گل از پیش رو بردارند تا کار این تیم با توجه به اینکه دیدار برگشت در تورین برگزار می شود بسیار راحت باشد.

ترزگه ستاره سابق یوونتوس براین باور است که شاگران آلگری همه فاکتورهای لازم برای قهرمانی را دارند. او گفت: بازی یوونتوس و موناکو را دیدم. شاگردان آلگری از نظر فنی و تاکتیکی بسیار خوب هستند. یوونتوس نشان داد که انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. براین باور هستم که یووه جام قهرمانی را بالای سر می برد.

او ادامه داد: یوونتوس در شرایط عالی به سر می برد. این تیم از هر نظری آماده و سرحال است. آنها همه فاکتورهای لازم برای کسب عنوان قهرمانی را دارند و من شخصا بسیار دوست دارم که تیم سابقم قهرمان شود.

یوونتوس دو سال پیش هم با هدایت آلگری به فینال راه پیدا کرد اما در نهایت برابر بارسلونا با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد و از رسیدن به جام بازماند.

کد خبر 368940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha