شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

خبر > این‌روزها در باغ‌موزه‌‌ی نگارستان، نمایشگاه نقاشی‌های «سوسن قائم‌مقام» با موضوع «کودکان شاد و دوست‌داشتنی» در حال برگزاری است. سوسن قائم‌مقام با تلفیق نقاشی، مینیاتور و گرافیک کارهای بدیعی خلق کرده است.

دوچرخه شماره ۸۷۳

او به خبرنگار هفته‌نامه‌ي دوچرخه درباره‌ي اين نمايشگاه مي‌گويد: «اين‌روزها كه به نمايشگاه‌هاي نقاشي مي‌رويم با موضوع‌هاي عبوس و بسيار غمگيني مواجه مي‌شويم. سعي من اين است كه با استفاده‌ از هنر نقاشي، مينياتور و گرافيك، كارهاي شادي را با موضوع كودكان خلق كنم و لحظه‌هاي آن‌ها را با لباس‌هاي انيميشن‌هاي معروف در فضاهاي شاد به‌تصوير بكشم تا بيننده‌ها با ديدن كارها شاد شوند.»

او ادامه مي‌دهد: «علاوه بر نمايشگاه، اين‌روزها در باغ‌موزه‌ي نگارستان كلاس‌هاي آموزش نقاشي هم براي كودكان و نوجوانان برگزار مي‌شود.»

سوسن قائم‌مقام، علاوه بر نقاشي و مينياتور، سال‌ها در حوزه‌ي گرافيك مطبوعات، روزنامه‌نگاري و عكاسي مطبوعات هم كار كرده است. او هم‌چنين نمايشگاه‌هاي مختلفي را در ايران و ديگر كشورها برگزار كرده است.

گفتني است اين نمايشگاه كه از اواخر اسفند 1395 برپا شده، قرار بود تا 31فروردين96 ادامه داشته باشد كه مهلت آن تمديد و تا اواسط ارديبهشت ‌ادامه خواهد داشت. باغ‌موزه‌ي نگارستان در ميدان بهارستان، خيابان دانش‌سرا، خيابان شريعتمدار رفيع واقع است. اين نمايشگاه هرروز غير از دوشنبه‌ها ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 367749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha