همشهری آنلاین: پرسپولیس که در هفته قبل قهرمانی‌اش مسجل شده بود، با پیروزی ۴ بر صفر مقابل پدیده توانست پرگل‌‌ترین بازی فصل‌اش را در روزی که جام را گرفت رقم بزند

پرسپولیس

پرسپوليس در هفته بيست‌وهشتم ليگ ميزبان پديده مشهد بود. تيم مشهدي كه طي نيم‌فصل دوم خوش درخشيده بود در روزي مقابل پرسپوليس قرار گرفته بود كه ورزشگاه آزادي را هواداران سرخ پر كرده بودند.

بازيكنان پديده در نيمه اول بسيار خوش درخشيدند و حتي چند موقعيت گل داشتند كه ناكام ماندند. در آن سوي بازي نيز پرسپوليسي‌ها به رغم اينكه كم‌انگيزه‌تر از بازي‌هاي قبلي نشان مي‌دادند چند موقعيت گل براي طارمي خلق كردند كه نتيجه‌اي نداشت.

اما نيمه دوم بازي ورق برگشت. كاميابي‌نيا در دقيقه در دقيقه 50، عليپور دقيقه 68، طارمي در دقيقه 80 و فرشاد احمد‌زاده در دقيقه 89 چهار گل پرسپوليس را به ثمر رساندند تا اين تيم بتواند به پرگل‌ترين بازي اين فصل خود برسد.

پرسپوليس كه در اين روز جام قهرماني را قبل از پايان ليگ در اختيار گرفت، 65 امتيازي شد و ركورد كسب امتياز در مسابقات ليگ برتر را بدست آورد.

پديده نيز با 34 امتياز قبلي خود در مكان نهم جدول قرار گرفت. طارمي با گلي كه به ثمر رساند تا پايان اين هفته آقاي گل بازي‌هاست.

کد خبر 367561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha