همشهری آنلاین: پرسپولیس سه هفته قبل از پایان لیگ با پیروزی مقابل ماشین‌سازی قهرمان فصل شانزدهم شد و ماشین‌سازی نخستین تیمی لقب گرفت که به لیگ یک سقوط کرد.

پرسپولیس

پرسپوليس در هفته 26 ليگ ميهمان ماشين‌سازي تبريز بود. سبزپوش‌هاي تبريزي كه در طول فصل خوب بازي كردند اما بد نتيجه گرفتند، در اين بازي محكوم به پيروزي بودند. آنها براي فرار از سقوط مجبور بودند تمام بازي‌هاي پيش روي خود را ببرند.

آن سوي ميدان، پرسپوليسي قرار داشت كه مي‌خواست با پيروزي در اين بازي علاوه بر كسب مقام قهرماني، ركورد كسب بيشترين امتياز در طول يك فصل ليگ برتر را از آن خود كند.

پرسپوليسي‌ها قبل از اينكه معلوم شود وضعيت آرايش و استراتژي ماشين‌سازي در اين بازي چيست با گل دقيقه يك عليپور از حريف پيش افتادند. آنها در نيمه اول ميدان‌دار بازي بودند و طارمي كه شوق آقاي گلي دارد در چند موقعيت گل، فرصت‌ها را يك به يك خراب كرد تا نيمه نخست با همان نتيجه به پايان برسد.

شاگران كاظمي در نيمه دوم هجومي و پرتوان آغاز كردند و نشان‌ دادند كه قصد سقوط ندارند. در اين بازي بيرانوند چند باز ناجي در‌وازه شد و فرصت‌هاي پرسپوليس نيز به گل ختم نشد تا اينكه در دقيقه 69 بازي خطاي مدافعان ماشين‌سازي روي عليپور منجر به يك فرصت پنالتي براي سرخ‌ها شد. اين پنالتي را طارمي به گل تبديل كرد تا ضمن رسيدن به ساسان انصاري، تيم‌اش نيز از نظر تعداد گل‌هاي زده با استقلال برابري كند.

پرسپوليس با اين پيروزي و كسب 62 امتياز قهرمان اين فصل شد و سه بازي ديگر اين تيم فقط مي‌تواند در افزايش امتياز اين تيم موثر باشد و ماشين‌سازي نيز با اندوخته 16 امتيازي نخستين تيم سقوط كننده به ليگ برتر لقب گرفت.

کد خبر 367073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha