همشهری آنلاین: مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: تاکنون هیچ شکایتی از سوی خانواده مرحوم عارف لرستانی در این سازمان ثبت نشده است.

عارف لرستانی

رضا لاری پور در گفت و گو با ایرنا ضمن‌ تسلیت لرستانی به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری افزود: مرحوم لرستانی ، جمعه شب ساعت 20 به دلیل سکسکه به یکی از بیمارستان‌های تهران مراجعه می کند که تمام خدماتی درمانی مورد نیاز به او ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از درمان از بیمارستان خارج می‌شود، اظهار کرد: البته به وی توصیه می‌شود اگر حالش وخیم‌تر شد یا احساس نارضایتی از این مشکلش را داشت باید سریعا به بیمارستان مراجعه کند که این موضوع نیز در پرونده پزشکی او ثبت شده است.

لاری پور با بیان اینکه لرستانی سابقه هیچ بیماری خاصی نداشته است، اضافه کرد: همچنین دارویی که برای همان مراجعه به او داده شده است هیچ ارتباطی با سکته قلبی وی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه برخی افراد از این فرصت استفاده می‌کنند و از آب گل آلود ماهی می‌گیرند، کار درستی نیست؛ چون در این وضعیت، خانواده و جامعه هنری نیز از این واقعه ناراحت هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: اینکه برخی می‌گویند قصور پزشکی در این زمینه رخ داده است،‌ اگر صحت نداشته باشد، جرم است و به طور یقین مرگ این هنرمند برای ما هم ناراحت کننده است و نباید با این حرف‌ها و خبرهای نادرست ناراحتی خانواده و جامعه هنری را افزایش داد.

وی تصریح کرد: علت سکسکه می‌‌تواند آلرژی، ریفلاکس، ترشح اسید معده و یا مشکلات دیگر باشد و این مشکل به طور اختصاصی نشانه بروز سکته نیست.

لاری پور ادامه داد: علت فوت هنوز مشخص نیست و سازمان پزشکی قانونی علت فوت را اعلام می‌کند ؛ همچنین در صورتی که نیاز به بررسی پزشکی باشد ، این پرونده با شکایت اولیای دم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید توجه داشته باشند قبل از تایید موضوعی توسط مراجع ذیصلاح، نباید به پخش خبر نادرست در فضاهای مجازی ، اقدام کنند.

عارف لرستانی صبح شنبه 26 فروردين دچار سکته قلبی ‌شد و هر چند اورژانس به سرعت بر بالین او حاضر شد اما ساعت 7:30، فوت او توسط پزشکان اورژانس تایید شد.

عارف لرستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در 15 بهمن سال 1350 در کرمانشاه متولد شد.

او با مجموعه «جنگ 77» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» همکاری کرد.

وی در مجموعه های تلویزیونی چون «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من»، «مرد دو هزار چهره»، «خسته‌دلان»، «ببخشید شما» ایفای نقش کرده بود و همچنین در فیلم های سینمایی «شام عروسی» ، «انتخاب»، «معادله» و «مانی و ندا» ایفای نقش کرد.

کد خبر 367065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha