یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش از آغاز فروش اینترنتی کتاب‌های درسی خبر داد.

دانش آموز

به گزارش ایسنا، حسین طلایی زواره گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی از پایه دوم تا ششم و همچنین دانش آموزان پیش دانشگاهی ا با مراجعه به سامانه www.irtextbook.com می‌توانند کتاب های درسی مورد نیاز خود را خریداری و هزینه آن را نیز از طریق درگاه بانکی پرداخت کنند.

وی افزود: دانش آموزان با واردکردن کد دانش آموزی یا کد ملی و یا شماره سریال شناسنامه خود، می توانند وارد سامانه مذکور شوندو پس از پرداخت هزینه، کد پی گیری را دریافت کنند.

طلایی زواره تصریح کرد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی پس از ثبت نام در مدرسه موردنظر و درج اطلاعات آنان درسامانه ثبت نام (سناد) می توانند کتاب های درسی خود را از طریق این سامانه خریداری نمایند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهارکرد: دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز از تیرماه سال جاری می توانند اقدام به خرید کتاب های درسی از طریق همین سامانه نمایند.

وی از افزایش 7 درصدی قیمت کتاب های درسی خبرداد و افزود: سفارش الکترونیکی خرید کتاب و حذف واسطه ها، از جمله اقداماتی بود که این سازمان برای جلوگیری از افزایش قیمت کتاب ها انجام داده است و این رشد 7 درصدی قیمت سالانه کتاب ها، نیز کمتر از رشد تورم است.

کد خبر 366445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha