شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارکستر ملی قصد دارد ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت و همچنین ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه با خوانندگی محمد اصفهانی روی صحنه برود.

موسیقی

به گزارش ايسنا؛ فریدون شهبازیان - رهبر ارکستر ملی - ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: قرار است در اجرایی که ۳۱ فروردین‌ماه و اول اردیبهشت برگزار می‌شود، قطعاتی از آلبوم‌های «تنها ماندم» و «هفت‌سین» آقای اصفهانی را اجرا کنیم که در میان آن‌ها، قطعاتی مانند «تو ای پری کجایی»، «اوج آسمان‌ها» و «حیلت رها کن عاشقا» نیز اجرا می‌شوند. همچنین آثار بی‌کلامی به آهنگسازی من و حسین دهلوی توسط این ارکستر نواخته خواهد شد.

او با بیان این‌که کنسرت ارکستر ملی در نیمه اردیبهشت‌ماه، رپرتواری متفاوت با این اجرا خواهد داشت، ادامه داد: قرار است آثاری از بابک زرین، آریا عظیمی‌نژاد، علی کهن‌دیری و خود من اجرا شود. برخی آثار که در کنسرت اول توسط آقای اصفهانی خوانده می‌شود، در این کنسرت نیز اجرا خواهد شد.

رهبر ارکستر ملی همچنین گفت که برنامه تور بعدی شهرستان‌های این ارکستر هنوز مشخص نشده است.

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان، سال گذشته با خوانندگی علیرضا افتخاری در جشنواره موسیقی فجر به صحنه رفت و در ادامه فعالیت‌های خود، همراه این خواننده در شهرستان خرم‌آباد نیز اجرا کرد.

کد خبر 366376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha