دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

ترجمه‌ی پگاه شفتی: در سال نو، فناوری‌های تازه‌ای به دنیای ما خواهند آمد. اما فناوری‌هایی که انتظار داریم آن‌ها را در سال ۹۶ ببینیم چه‌طور هستند؟

دوچرخه شماره ۸۷۱

دوچرخه شماره ۸۷۱

  • برس هوشمند!

کاربر، موهایش را شانه می‌زند و این برس، موهای کاربر را بررسی و تجزیه و تحلیل می‌کند. بعد اطلاعات به‌دست آمده را به گوشی هوشمند کاربر می‌فرستد و او می‌فهمد در میان موهایش چه خبر است و باید چه کاری انجام دهد تا موهای سالم‌تری داشته باشد.

 

دوچرخه شماره ۸۷۱

  • ست اسکی چند منظوره!

ستِ اسكي هشت‌كاره ديده بوديد؟ در سال 96 مي‌بينيد! شايد به همین دلیل باید امیدوار باشیم سال 96 سال پربرفی باشد. این ست هشت‌کاره از گروه سنی دو تا 80 سال را در برف سرگرم می‌کند.

این فناوري می‌تواند برای یک اسکی‌باز حرفه‌ای تبدیل به یک ست آلپاین نشسته یا سورتمه شود یا چیزی شبیه به تیوب، فقط برای سُرخوردن و...!

 

دوچرخه شماره ۸۷۱

  • خوابيدن در حباب!

در تعطیلاتي كه گذشت شاید اگر يك چادر بادي شبيه به يك حباب شيشه‌اي داشتيم، بيش‌تر به ما خوش مي‌گذشت. این چادر بادی می‌توانست در وسط جنگل باشد یا در یک پارک شهری!

این حباب با مواد فوق‌مقاوم ساخته شده و کاربر در درون آن کاملاً می‌تواند احساس امنیت کند. علاوه بر این فضای آن به‌قدری بزرگ است که یک خانواده به راحتی می‌توانند در آن چند روزی را در طبیعت بگذارنند و شب‌ها زیر آسمان پرستاره بخوابند!

 

دوچرخه شماره ۸۷۱

  • بوشناس هوشمند!

یک کمپانی ژاپنی این حسگر بو را ساخته است تا به کاربران کمک کند بوی نامطبوع بدنشان را بهتر بشناسند و دئودورانت مناسب‌تری مصرف کنند.

این حسگر بو می‌تواند چند نوع بوی مختلف را از بدن کاربر استشمام کند و بسته به نوع آن، کاربر اقدام مناسب را براي رفع این بو انجام می‌دهد.

 

دوچرخه شماره ۸۷۱

  • سينماي فسقلي!

اگر در سال 96 دوست دارید فیلم زیاد ببینید، آن هم به‌طور دسته‌جمعی، پس این ویدیوپروجکشن کوچک که تقریباً به اندازه‌ی یک گوشی تلفن همراه است، حسابی به‌درد شما می‌خورد.

این ویدیوپروجکشنِ نه‌چندان‌ گران، فقط 132 گرم وزن دارد، اما می‌تواند یک صفحه‌ی مسطح سفید را به یک پرده‌ی نمایش با کیفیت عالی تبدیل کند.

کد خبر 366035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha