با غیبت معنادار و قابل‌پیش‌بینی «کلاه‌قرمزی» و برآورده نشدن انتظار مردم از کمدی تازه سیروس مقدم و رفقا، «دیوار به دیوار» سامان مقدم تنها سریالی بود که چراغ تلویزیون را در تعطیلات نوروز روشن نگه داشت.

سریال

به گزارش همشهري، پس از آنكه در آخرين روزهاي منتهي به تعطيلات سال نو مشخص شد براي دومين سال پياپي خبري از كلاه‌قرمزي و عروسك‌هاي دوست‌داشتني زوج ايرج طهماسب و حميد جبلي روي آنتن نخواهد بود، شبكه2 جدول پخش خود را با «مرز خوشبختي» بست؛ سريالي كه با يك داستان تكراري و تركيب نه‌چندان مناسب بازيگران از همان ابتدا تكليف خود را مشخص كرد و نشان داد صرفا براي پر كردن آنتن ساخته شده است. پخش مرز خوشبختي تا 17فروردين ادامه دارد.

از سوي ديگر، «علي‌البدل» كه گمان مي‌رفت براي پر كردن جاي خالي «پايتخت» ساخته شده، نتوانست انتظارها را برآورده كند. هر چند كيفيت سريال قابل مقايسه با مرز خوشبختي نيست اما بيشتر صحنه‌هاي آن به لطف هنرنمايي گروه بازيگران به دل تماشاگران مي‌نشيند و تكيه و تأكيد بيش از اندازه بر سفر فرد مورد نظر و حاشيه‌هاي آن، از يك نقطه به بعد كاركرد عكس پيدا مي‌كند. قسمت آخر علي‌البدل سه‌شنبه 15فروردين روي آنتن شبكه يك مي‌رود و پشت صحنه آن چهارشنبه پخش مي‌شود تا شمارش معكوس براي رونمايي از «پايتخت5» در رمضان آينده آغاز شود.

مقدم كه پيش از اين با «نهنگ‌عنبر» در سينما و «شمس‌العماره» در تلويزيون نشان داده بود رگ‌خواب مخاطب را مي‌شناسد، اين‌بار هم در آزموني - البته بدون رقيب جدي - سربلند بيرون آمد و موفق شد با ديوار به ديوار خنده بر لب تماشاگران بنشاند. هرچند عمده بار طنز سريال بر دوش كمدي كلامي است اما خلق برخي موقعيت‌هاي بامزه هم به كمك بازيگران كهنه‌كار و جوان ديوار به ديوار آمده و آن را به يك مجموعه خوب تبديل كرده است. خبر خوب اينكه سريال تازه شبكه3 در 60قسمت در دست توليد است و پخش آن تا پايان ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 365794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha