همشهری آنلاین: رییس جمهوری در گفت‌وگویی تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرارسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این گفت وگوی تلفنی که در آغازین ساعات سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت که سال 1396 بی تردید در سایه رهنمودها و هدایت های معظم له و اتحاد و تلاش همگانی و همچنین تداوم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی؛ سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما، سال رونق افزون تر در تولید ملی و نیز سال اشتغال بیشتر، به ویژه برای جوانان خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفت وگو ، با تبریک سال نو به دکتر روحانی و خانواده بزرگ ملت ایران، برای توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوی توفیق نمودند.

همچنین رییس جمهوری در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را تبریک گفت و برای آنان سلامتی، طول عمر و سالی سرشار از برکت و توفیق مسئلت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری از عنایت و حمایت های مراجع عظام تقلید از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در مسیر خدمت به کشور و مردم سپاسگزاری کرد.

رییس جمهوری در این گفت وگوها تاکید کرد که در سایه رهنمودها و هدایت های رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی و حمایت های مراجع عظام تقلید، وحدت و تلاش همگانی و همچنین ادامه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی؛ سال 1396 بی تردید سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما و سال رونق تولید و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود.

مراجع عظام تقلید نیز فرارسیدن سال نو را به رییس جمهوری تبریک گفته، از زحمات و خدمات مجموعه دولت در سال گذشته تشکر و برای خدمت بیشتر دولت به مردم، بویژه طبقات محروم آرزوی توفیق کردند.

کد خبر 365374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha