همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه بعد از ۱۲ ماه سرانجام طی دو سه روز گذشته شاهد رونق جزئی در بازار بوده ایم، گفت: حباب سکه فروکش کرده است.

تسنيم نوشت: محمد کشتی آرای در ارتباط با وضعیت خرید و فروش در بازار طلا و جواهر در آستانه سال جدید و روز مادر، اظهار داشت: خرید و فروش در بازار طی دو سه روز اخیر رونق پیدا کرده و وضعیت خوبی در بازار حاکم شده است.

وی افزود: بعد از 12 ماه سرانجام طی دو سه روز اخیر کمی بازار طلا و جواهر شلوغ شد ولی این به معنای خروج این بازار از رکود نیست چراکه همچنان رکود در این بخش وجود دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه خرید و فروش های جزئی در بازار انجام می شود، درباره حباب قیمت سکه نیز گفت: حباب سکه در حال کم شدن است و قیمت ها درحال رسیدن به تعادل هستند.

کشتی آرای گفت: تعادل در عرضه و تقاضا مشاهده می شود؛ البته با وجود افزایش 24 دلاری قیمت جهانی طلا فقط قیمت طلای 18 عیار بالا رفت و تغییری در قیمت انواع سکه رخ نداد.

به گزارش تسنیم، در بازار سبزه‌میدان قیمت فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و 195 هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 171 هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی 694 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 370 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 243 هزار تومان است.

هر گرم طلای 18عیار نیز در بازار داخلی به‌ارزش 115 هزار و 200 تومان مورد معامله قرار می‌گیرد، همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی 1229.8 دلار قیمت خورده است.

کد خبر 365319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha